رامین هر روز نزدیک به فرم بازگشت + عکس

رامین رضائیان در آخرین تمرین تیم ملی پا به پای سایر ملی‌پوشان دوید و تکل زد تا مشخص شود که در آستانه رسیدن به ترکیب قرار گرفته است.

به گزارش جهان مانا ، خبر مصدومیت رامین رضائیان پس از دیدار برابر آلومینیوم اراک و شکستی که برای طلایی‌پوشان اصفهانی مقابل شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد، خبری کمرشکن بود که سبب شد نه تنها آنها در سیرجان بازی را در روزی که 6 بازیکن تیم محروم بودند، واگذار کنند که در مصاف با شمس آذر هم چهارمین شکست طلایی‌پوشان طی نیم فصل اول رقم بخورد.

رامین رضاییان

رضائیان پس از مصدومیت با انتشار یک استوری اعلام کرد برای بازگشت به میادین دو هفته زمان نیاز دارد و حالا به نظر می‌رسد با پشت سر گذاشتن این زمان زیر نظر کادر فنی پزشکی آماده بازگشت شده است.

رامین در مصاف با بورکینافاسو و در کنار حسین حسینی تنها بازیکنان تیم ملی بودند که فرصت بازی پیدا نکردند. اولی به دلیل تفکرات تاکتیکی امیر قلعه‌نویی و دومی به دلیل مصدومیت.

با این حال در آخرین تمرین تیم ملی نشانه‌های خوبی برای آمادگی رامین دیده می‌شود و او به احتمال فراوان برای مصاف اول تیم ملی آماده خواهد شد و شاید در مصاف اندونزی که آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی هم به شمار می‌رود، برای دقایقی بازی کند. ضمن اینکه بازی‌های مرحله گروهی هم فرصتی هستند تا رضائیان رفته رفته بازگشت به مسابقات را برای تاثیرگذاری در بازی‌های حساس آغاز کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه