شهریار مغانلو جانشین سردار آزمون می شود؟

مهاجم بلند قامت سپاهان موفق شد دومین گل ملی خود را در دیدار با اندونزی به ثمر برساند.

 

به گزارش جهان مانا ، شهریار مغانلو در بازگشت به اردوی تیم ملی ایران، به ترکیب تیم ملی هم رسید و در مسابقه تدارکاتی مقابل بورکینافاسو جانشین سردار آزمون در خط حمله بود و در کنار مهدی طارمی به میدان رفت که توانست نمایش خوبی داشته باشد و روی تک گل شاگردان امیر قلعه‌نویی در نیمه اول موثر کار کند که امشب هم برابر اندونزی مثمر ثمر ظاهر شد.

مهاجم سپاهان که در فصل جاری لیگ برتر 12 بازی انجام داده و با زدن 9 گل در صدر جدول برترین گلزنان قرار گرفته، امروز هم یکی از نفرات اصلی در آخرین مسابقه دوستانه تیم ملی ایران مقابل اندونزی بود که توانست گلزنی کند.

شهریار مغانلو که در پنج مسابقه اخیرش برای تیم ملی ایران مقابل روسیه، کنیا، بلغارستان، آنگولا و بورکینافاسو 3 بار حضور ثابت داشته و دو بار هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته، پیش از این فقط یک گل به آنگولا زده بود که امشب هم توانست در لحظات پایانی نیمه نخست دروازه اندونزی را باز کند.

این نمایش آمادگی شهریار در خط حمله ایران و گلزنی او مقابل اندونزی در آخرین دیدار تدارکاتی کاری کرده تا احتمالا او را یکی از گزینه‌های بازی برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بعد از مهدی طارمی و سردار آزمون بدانیم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه