دلبری: برانکو تاکید بر مشکلات خانوادگی دارد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید به زودی وضعیت حضور برانکو در این باشگاه مشخص خواهد شد.

به گزارش جهان مانا ، محمد دلبری که به تازگی در آبان‌ماه به جای مسجدی به عضویت هیئت مدیره پرسپولیس درآمده، در گفت‌وگویی با خبرنگارانی که مقابل باشگاه بودند درباره آخرین شرایط انتخاب سرمربی و خروجی جلسه هیئت مدیره گفت: از روند پیگیری برای جذب سرمربی و همین‌طور بازیکنان و اردوی تیم، گزارشی توسط مدیرعامل باشگاه ارائه شد. گزارش مربوط به اولویت انتخاب سرمربی با توجه به مصوبات قبلی و اولویت‌بندی هیئت مدیره هم ارائه شد. با توجه به سفر بنده گزارش داده شد. امروز هم از داخل هیات مدیره تماس گرفتیم ولی همان مطالب را تکرار کرد.

او ادامه داد: برای اینکه هواداران مطمئن باشند که هیئت مدیره تمام تلاشش را کرده، مسائل مالیاتی و غیره را حل کردیم و مدارک ارسال شد. قبلا گفتم و الان هم تاکید می‌کنم که آقای برانکو مسئله زمان و مبلغ را مطرح نکرده. نه ما مطرح کردیم و نه ایشان و اولویت بحث خانواده و مسائل شخصی بود و گفتند اگر حل شود، درباره مسائل دیگر هیچ مشکلی ندارم ولی ظاهرا مسائل خانوادگی برای‌شان مشکل‌ساز شده.

دلبری در واکنش به این سوال که اگر برانکو نیاید، گزینه بعدی خارجی خواهد بود یا ایرانی، عنوان کرد: قطع به یقین با توجه به مصوباتی که داشتیم و با توجه به اینکه توانمندی آقای گل‌محمدی ثابت شده بود، قطعا به عنوان سرمربی با گزینه‌ی خارجی با کیفیت و روزمه خوب روبه‌رو خواهیم بود.

دلبری سپس در واکنش به این سوال که آیا آقای برانکو دلخوری بابت پرداخت نشدن مالیاتش و مسائلی از این دست دارد، عنوان کرد: اصلا هیچ مسئله‌ای در جلسه‌ای که با آقای برانکو داشتیم، در این رابطه مطرح نشد. این‌ها گمانه‌زنی بود. امروز حتی تاکید کردیم به آقای برانکو که از رابط شکایت خواهیم کرد. ایشان تاکید کرد با هیچ‌کس صحبتی نکردم و اولویت من خانواده است. به هیچ عنوان از این مسائل حرف زده نشد. برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی خودشان را به نقل از آقای برانکو مطرح کردند و به همین جهت مدارک مالیات آقای برانکو را گرفتیم و برایشان فرستادیم. هر کاری هم لازم باشد برای آوردن آقای برانکو انجام خواهد شد. اما اگر نظر ایشان منفی باشد که دیگر نمی‌شود کاری کرد.

دلبری در ادامه توضیح داد که تمرینات با اوسمار مربی برزیلی شروع خواهد شد: بله تمرینات مصوب شد با آقای اوسمار شروع شود. اردو برنامه‌ریزی شد. اردوی خارجی. همزمان هم رایزنی با گزینه‌های خارجی در جریان خواهد بود. رایزنی از طریق سفیر ایران در کرواسی با آقای برانکو انجام خواهد شد و اگر نشود، با گزینه بعدی وارد مذاکره خواهیم شد. داشتیم امروز هم روزمه چند سرمربی را بررسی می‌کردیم. 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در واکنش به صدای ضبط شده از سوی برانکو که شب گذشته منتشر شد، بیان کرد: ایشان گفت ویسی می‌دهم که مربوط به مسائل شخصی است و من این ویس را در اختیار روابط عمومی باشگاه گذاشتم. گفت امکان اینکه بیایم نیست. 

دلبری در پایان گفت: امروز قرار شد آقای درویش از طریق سفارت وضعیت آقای برانکو را بررسی کنند. اگر نشود دنبال گزینه‌های دیگر خواهیم بود.

 

دیدگاه