زوج شجاع - کنعانی دوباره شکل می‌گیرد؟

امیر قلعه‌نویی احتمالا در نخستین بازی جام ملت‌ها از شجاع و کنعانی به‌طور همزمان بهره ببرد.

به گزارش جهان مانا، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل بورکینافاسو از سیدمجید حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در ترکیب اولیه بهره برده بود که در دومین مسابقه دوستانه برابر اندونزی شجاع خلیل‌زاده جای کنعانی را گرفت و توانست نمایش خوبی در خط دفاعی ارائه کند ولی احتمالا دو هم‌بازی سابق در پرسپولیس، دوباره در تیم ملی کنار هم به میدان بروند.

شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان که در دوران حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی همواره در کنار هم به میدان رفتند و نمایش خوبی داشتند، در صورت ادامه مصدومیت سیدمجید حسینی، احتمالا دوباره در کنار هم مقابل تیم فلسطین در نخستین دیدار جام ملت‌های آسیا به میدان بروند.

سید مجید حسینی در دیدار تدارکاتی روز گذشته مقابل اندونزی به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت و امروز هم به‌طور انفرادی در سالن وزنه هتل الریان به تمرین پرداخت ولی وضعیت او برای حضور در دیدار برابر فلسطین نامشخص است.

تیم ملی ایران یکشنبه شب هفته آینده در شروع کارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف فلسطین می‌رود که احتمالا شجاع خلیل‌زاده در ترکیب اولیه خواهد بود و کنعانی هم در کنارش بازی می‌کند و دو مدافع میانی را تشکیل می‌دهند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه