ژست متفاوت امیر قلعه‌نویی + عکس

امیر قلعه‌نویی با ژستی متفاوت مقابل دوربین AFC قرار گرفت.

به گزارش جهان مانا ، امیر قلعه‌نویی در فتوشات‌های امروز تیم ملی با ژستی مقابل دوربین قرار گرفت که تا حالا او را این چنین ندیده بودیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال پس از حضور تیم تصویربرداری فدراسیون فوتبال آسیا مقابل دوربین قرار گرفت، قلعه‌نویی که روزهای گذشته در تمرینات تیم با روحیه و انگیزه‌ خاصی حضور پیدا می‌کند، با انرژی بالا مقابل دوربین رفت و تصاویر جالبی ثبت کرد، کت شلوار رسمی، ژست پیروزمندانه و لبخند امیر ترکیب فوق‌العاده و کم‌نظیری را ایجاد کرده‌است!

امیر قلعه نویی

قلعه‌نویی در سال‌های گذشته و رقابت‌های باشگاهی همواره در رقابت و به دلیل حساسیت و نزدیکی رقبا با یک‌دیگر کمتر ورژن خندان و آرام او را دیده بودیم اما پس از حضور در تیم ملی متفاوت‌تر از همیشه در موقعیت‌های مختلف با اعتماد به نفس و لبخند دیده شده است، سرمربی ایران هدایت تیمی را به عهده دارد که چشم مردم ایران به آنهاست و او این موضوع را به خوبی درک کرده و سعی می‌کند بازیکنان ایران را در شرایط روحی روانی خوبی قرار دهد.

امیر قلعه‌نویی ژست خوشحالی و موفقیت به خود گرفته و این اتفاق به باور او و ملی‌پوشان برمی‌گردد که هرچه در توان دارند خواهند گذاشت تا در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 با عنوانی شایسته به ایران بازگردند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه