بهروز اسدی: قطعا تاریخ‌سازی می‌کنیم

بهروز اسدی، کاپیتان گهرزمین سیرجان، که بیشترین تاثیرگذاری را در پیروزی‌ها و گلزنی‌های تیمش داشته است در گفت‌وگویی با خبرنگار "ورزش سه" برای مدعیان لیگ برتر خط و نشان کشید.

به گزارش جهان مانا ، تیم گهرزمین سیرجان در دومین فصل حضورش در لیگ برتر فوتسال ایران، نتایج درخشانی را کسب کرده و در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است. آن‌ها که با قهرمانی در لیگ یک فوتسال جواز حضور در آوردگاه بزرگ را به‌دست آورده‌اند، سِیر صعودی و پیشرفت فوق‌العاده‌ای را از خود نشان داده‌اند و حتی فرصت این را دارند تا با نایب قهرمانی در لیگ برتر، به سنت همیشگی و قدرت گیتی‌پسند و مس‌سونگون پایان بدهند.

بهروز اسدی، کاپیتان و تاثیرگذارترین بازیکن تیم گهرزمین سیرجان، پیش از دیدار حساس با سفیرگفتمان تهران، گفت‌وگویی داشته است که آن را خواهیم خواند؛

 خط و نشان کاپیتان سیرجانی‌ها: قطعا تاریخ‌سازی می‌کنیم

مستحق به پیروزی هستیم؛

سفیرگفتمان در این فصل تیم بسیار خوب و دردسرسازی نشان داده و نتایج قابل قبولی را کسب کرده. در بازی رفت آنها فوق‌العاده بودند و تیم ما را غافلگیر کردند. اگرچه برخی عوامل هم در شکست تیم ما تاثیرگذار بودند اما آن بازی خیلی وقت است که تمام شده. در دیدار فردا مستحق به پیروزی هستیم و برای هدفی که داریم می‌جنگیم. تمامی بازیکنان و کادرفنی و از جمله خود بنده با آمادگی کامل به استقبال این جدال خانگی خواهیم رفت تا شکست بازی رفت را جبران کرده و جایگاه سوم را تثبیت کنیم.

موفقیت تیم ما اتفاقی نبوده است و به همه ثابت کردیم؛

به عنوان یک سیرجانی پس از موفقیت در لیگ دسته اول و راهیابی به لیگ برتر همیشه آرزو داشتم تا تیم شهرم به یکی از مدعیان اصلی تبدیل شود. خوشبختانه در این فصل نتایج بزرگی را به‌دست آورده‌ایم و به همه ثابت کردیم که موفقیت ما حباب و اتفاقی نبوده است. اینکه تیمی در دومین فصل حضورش جایگاه سوم را به خود اختصاص داده و حتی شانس کسب عنوان نایب قهرمانی را هم در اختیار داشته باشد، بدون شک اتفاق بزرگی خواهد بود. تمامی مجموعه گهرزمین، اعم از مدیران، کادرفنی و بازیکنان برای تحقق پیدا کردن یک اتفاق تاریخی تلاش می‌کنند. اگرچه در طول فصل گاهی اوقات بدشانس هم بودیم و شایستگی این را داشتیم که حتی برای قهرمانی خیز برداریم که قطعا در فصول بعدی، هدف ما برای قهرمانی است.

عملکرد فوق‌العاده؛ ۱۳ گل و هشت پاس‌گل؛

خوشحالم که تنها بخش کوچکی از موفقیت تیمم را داشته‌ام که این را هم مدیون هم تیمی‌هایم هستم. باید بیش از گذشته خوب باشم تا ابتدا به هدف تیمی و بعد شخصی دست پیدا کنم. امیدوارم که این روند خوب را حفظ کنیم و تداوم ببخشیم. شک ندارم که درخشش گهرزمین به آینده خودم کمک والایی می‌کند. هر هنری که دارم را سر می‌کنم تا پس پایان لیگ در لیست تیم ملی باشم، اما الان فقط به بازی با سفیرگفتمان و هشت فینالی که در انتظار ماست، تمرکز کرده‌ام.

تیم گهرزمین سیجان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، فردا (جمعه) در دیداری خانگی به مصاف تیم سفیرگفتمان تهران می‌رود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه