دغدغه مهم قلعه‌نویی قبل از شروع جام ملت‌ها

امیر قلعه‌نویی نگران دست کم گرفتن حریف اول ایران توسط شاگردانش در بازی یکشنبه‌شب است.

به گزارش جهان مانا ، تیم ملی ایران با طی کردن دوران آماده‌سازی خود قبل از حضور در جام ملت‌ها از یکشنبه شب به طور رسمی وارد این تورنمنت بزرگ می‌شود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در اولین مسابقه آسیایی خود باید مقابل فلسطین به میدان بروند؛ دیداری که روز کاغذ کار آسان بازیکنان ایران را نشان خواهد داد. فلسطین اگرچه در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته، اما هرگز جایی در بین تیم‌های مطرح فوتبال آسیا ندارد و همین موضوع انتظار یک پیروزی آسان را از سوی هواداران به وجود آورده است.

در چنین شرایطی اما امیر قلعه‌نویی نگران است که شاگردانش حریف فردای خود را دست‌کم بگیرند و کار گره بخورد. سرمربی ایران در نشست خبری خود قبل از مصاف با فلسطین نیز به همین مساله اشاره کرد و دیدار اول را بسیار دشوار دانست. این جملات قلعه‌نویی را بخوانید: «در این نوع تورنمنت‌ها بازی اول خیلی مهم است. ما با تیمی بسیار سختکوشی بازی داریم که ساختار دفاعی خوبی داشته و بازیکنانش نیز دوندگی بالایی دارند.»

قلعه‌نویی در مصاحبه روز شنبه خود چند بار تاکید کرد که بازی با فلسطین حکم فینال را دارد و بازیکنانش باید بهترین عملکرد را به اجرا بگذارند. سرمربی ایران همچنین در تمرینات روزهای گذشته نیز بارها از اهمیت دیدار اول جام ملت‌ها به بازیکنان گفته و دغدغه خود از بابت این مساله که دست کم گرفتن حریف مشکل‌ساز می‌شود را به نفراتش گوشزد کرده است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار