لحظه متأثرکننده در نشست مطبوعاتی سرمربی فلسطین

سرمربی تیم ملی فلسطین در نشست خبری پیش از دیدار با ایران صحبت‌های تاثیرگذار و غم‌انگیزی درباره شرایط این کشور به زبان آورد.

به گزارش جهان مانا، مکرم دبوب، سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین، امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حاضر شد و در ابتدای صحبت‌های خود گفت: دعای ما برای فلسطین است تا زخمی‌ها هر چه زودتر شفا پیدا کنند و خداوند فلسطینی‌ها را یاری کند.

او سپس در خصوص تقابل با ایران صحبت کرد و گفت: به نظرم بازی سختی را مقابل ایران داریم. همه بازی‌ها در این رقابت‌ها مهم است و ما در اینجا هستیم تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

سرمربی فلسطین درباره شانس‌های قهرمانی این رقابت‌ها بیان داشت: تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیا به شمار می‌آید و بازیکنان با توانایی بالا دارد، ولی به نظرم ژاپن و کره جنوبی دو شانس اصلی قهرمانی در این تورنمت به شمار می‌آیند. در بازی فردا مقابل ایران می‌تواند هر اتفاقی بیفتد، چون ما در بازی‌های دوستانه اخیرمان مقابل استرالیا و عربستان نتایج خوبی گرفتیم. در این رقابت‌ها همه بازی‌ها مهم است و هدف ما این است که با کسب امتیاز مناسب در بازی فردا مسیر خود را برای صعود از مرحله گروهی هموار کنیم و ملتمان را در این شرایط سخت جنگی خوشحال کنیم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه