اردوی خارجی پرسپولیس برای روحیه دادن به بازیکنان!

بازیکنان پرسپولیس هنوز منتظر شنیدن خبر برگزاری اردوی خارجی هستند .

 

به گزارش جهان مانا، از دو هفته پیش بحث حضور پرسپولیس در یک اردوی خارجی حدودا دو هفته‌ای در دوبی مطرح بوده اما از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد پیگیری‌ها درباره برگزاری این اردو همچنان ادامه دارد و هنوز سفر به دوبی و برپایی این اردو قطعی نشده است.

باشگاه پرسپولیس برای اول بهمن اردوی دوازده روزه‌ای در دوبی تدارک دیده که البته همچنان قطعی نیست ضمن اینکه مشخص نیست بتواند تا آن موقع سرمربی را انتخاب کند و اینکه بدون مربی به این اردو برود هم دردی از تیم دوا نخواهد کرد.

از سوی دیگر پرسپولیس بیستم بهمن ماه در تهران و در جام حذفی باید با نفت و گاز گچساران مصاف دهد  و حداقل سه چهار روز قبل از این بازی باید در تهران باشد که این مساله محدودیت‌هایی را برای برگزاری اردوی خارجی این تیم ایجاد خواهد کرد و باید دید بالاخره اردو برپا خواهد شد یا خیر.

باشگاه پرسپولیس در حالی همچنان مشغول فراهم کردن مقدمات این اردوست که حتی اگر برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شود تا بخش مهمی از زمان این اردو در اختیار تیم ملی عمان خواهد بود و دستیاران او نیز که همراهش در تیم ملی عمان حضور دارند قادر به حضور در دوبی نیستند .

در عین حال بازیکنان پرسپولیس که سال‌هاست در حسرت رفتن به اردوی خارجی بسر می برند این بار هم ناامیدانه به این موضع نگاه می‌کنند.آخرین اردوی خارجی پرسپولیس در زمان سرمربیگری گابریل کالدرون در تابستان 98 در ترکیه برپا شد و از آن به بعد در چهار سال و نیم گذشته و دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی هیچ گاه اردوی خارجی برپا نشده است.

جالب اینکه تابستان امسال و در تمرینات پیش فصل همه چیز برای حضور پرسپولیس در اردوی خارجی فراهم بود و به بازیکنان گفته شد در ساعت مشخص در فرودگاه حاضر باشند اما ساعت 22 شب قبل از رفتن به فرودگاه در گروه واتساپی اعضای تیم به آنها اطلاع داده شد اردوی خارجی لغو شده و تمرین بعدی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

به همین خاطر مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند حتی اگر برانکو نتواند در این اردو کنار پرسپولیس باشد رفتن به این اردو از نظر روحی روانی برای بازیکنان این تیم مفید است و همه تلاش شان را به  کار گرفته‌اند تا  کاروان این تیم در یکی دو روز ابتدای بهمن ماه تیم راهی دوبی شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار