حمله عجیب مایلی‌کهن به محمد دادکان؟/ آن رئیس فدراسیون پرادعا با احمدی‌نژاد مسابقه پنالتی داد و باخت!

محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق تیم ملی گفت: شما وقتی می‌خواهید برای پرسپولیس مربی بیاورید طرف باید بزرگ باشد.

حجم ویدیو: ۳.۳۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۳ دانلود ویدیو

به گزارش جهان مانا, محمد مایلی‌کهن در جدیدترین مصاحبه خود پیرامون شرایط تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گریزی به خاطرات گذشته و تماس دفتر رئیس‌جمهور برای ملاقات با چند نفر از بازیکنان تیم ملی زد و در نهایت با وسط کشیدن پای محمد دادکان به انتقاد از او پرداخت. 

 

مایلی‌کهن در بخشی از صحبت‌های خود در مورد درخواست رئیس‌جمهور وقت (احتمالاً هاشمی رفسنجانی) برای ملاقات با چند بازیکن تیم ملی گفت: «درست یادم نیست اما فکر می‌کنم رئیس دفترشان بود که من عذرخواهی کردم و گفتم با توجه به تجاربی که دارم اصلاً این کار درست نیست و اگر می‌خواهند صحبت کنند باید با کل تیم حرف بزنند نه اینکه با دو سه نفر صحبت کنند چون در روحیه بقیه تاثیر می‌گذارد. گفتم تیم فوتبال سه نفر نیست بلکه ۲۵، ۲۶ نفر است. حتی آن کسانی را که بازی نمی‌کنند باید بیشتر لیلی به لالایشان بگذارید و حواس‌تان به آنها باشد و به‌شان محبت کنید. اینها تجربه من است. من بی‌احترامی نکردم و محترمانه اینها را گفتم.»

او که با ورزش سه مصاحبه می‌کرد در ادامه و در پاسخ به این سوال که «بحث دادن امتیاز خاصی مطرح بود؟ چون در ادوار بعدی رئیس‌جمهور بعدی در تمرین تیم ملی هم حاضر شد و حتی با برخی پیشکسوتان فوتسال بازی کرد» جواب داد: «خاطرم نیست اما بعداً آن رئیس فدراسیونی که خیلی هم ادعایش می‌شد، آقای احمدی‌نژاد را برد سر تمرین تیم ملی و پنالتی هم زدند. عکسش هم موجود است. همین آقای رئیس فدراسیون فوتبال در عکسی که هست در حال لبخند زدن است و ظاهراً در پنالتی هم به رئیس‌جمهور وقت باخته بودند.»

به نظر می‌رسد منظور سرمربی اسبق تیم ملی محمد دادکان باشد که پیش از مسابقات جام جهانی 2006 رئیس‌جمهور وقت را برای تقویت روحیه بازیکنان به تمرین تیم ملی برد. دادکان یکی از پرافتخارترین و خوشنام‌ترین مدیران تاریخ فوتبال ایران است و از محبوبیت خاصی بین هواداران برخوردار و مشخص نیست چرا مایل‌ کهن این‌چنین در مورد او به اظهارنظر پرداخته است. 

 

دیدگاه