استقلال مذاکره ای با دو فرشید نکرده است

هرچند زمزمه‌هایی مبنی بر حضور فرشید باقری و فرشید اسماعیلی در استقلال تهران شنیده می‌شود اما این باشگاه مذاکره‌ای با آنها انجام نداده و بعید است این ۲ بازیکن پیراهن آبی‌های پایتخت را برتن کنند.

به گزارش جهان مانا، تیم فوتبال استقلال با هدایت جواد نکونام توانست عنوان قهرمانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر را از آن خود کند. نکونام پس از پایان نیم فصل اول فهرست بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار باشگاه قرار داد. فهرستی که پر از ستاره‌های مطرح و گران‌قیمت فوتبال ایران همچون علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، محمد محبی، سعید عزت‌االهی، ،امیرحسین حسین‌زاده، محمد دانشگر، فرشاد احمدزاده و علی کریمی بود.

روند مذاکره با این نفرات و باشگاه‌های آنان خیلی زود به بن‌بست خورد. برخی باشگاه‌های این بازیکنان اعلام کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند ستاره‌های خود را از دست بدهند. چند لژیونر دیگر که در فهرست نکونام بودند نیز از ادامه حضور در فوتبال اروپا صحبت کرده تا حضورشان در جمع آبی‌ها خیلی زود کنسل شود.

استقلال با اسماعیلی و باقری مذاکره نکرده است؛ فرشیدها دور از پیراهن آبی

در ادامه، نام‌ چند بازیکن دیگر مطرح شد که باشگاه استقلال در تلاش برای جذب آنان است. محمدحسین اسلامی یکی از این بازیکنان است که در نیم فصل اول لیگ برتر پیراهن ذوب‌آهن اصفهان را پوشید. درباره این بازیکنان گفته می‌شود اگرچه نامش در لیست استقلال وجود ندارد اما جواد نکونام بر این باور است با توجه به اینکه او زیر ۲۳ سال سن دارد، حضورش می‌تواند به سود استقلال باشد.

استقلال با اسماعیلی و باقری مذاکره نکرده است؛ فرشیدها دور از پیراهن آبی

در این راستا، مذاکرات خوبی برای جذب اسلامی میان باشگاه‌های استقلال و ذوب‌آهن انجام شده است و این احتمال وجود دارد به‌زودی بازیکنی که در پست هافبک هجومی بازی می‌کند، اصفهان را به مقصد تهران ترک کند.

فرشید باقری و فرشید اسماعیلی دو بازیکن دیگری هستند که نام‌هایشان برای حضور در استقلال مطرح شده، اما پیگیری‌های خبرنگار ایرنا حکایت از این دارد، دو بازیکن نامبرده در لیست جواد نکونام حضور نداشته و باشگاه استقلال نیز کوچک‌ترین مذاکره‌ای برای جذب آنها نداشته است.

استقلال با اسماعیلی و باقری مذاکره نکرده است؛ فرشیدها دور از پیراهن آبی

اسماعیلی که در فولاد خوزستان مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشت در ابتدای فصل به نساجی مازندران پیوست اما نتوانست عملکرد خوبی را با پیراهن این تیم مازندرانی به نمایش بگذارد و مطرح شدن نامش عجیب به نظر می‌رسد. او در این فصل ۷۲۸ دقیقه در ۱۲ مسابقه برای نساجی مازندران در لیگ برتر و ۲۶۹ دقیقه در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و تنها یک گل به ثمر رساند!

فرشید باقری هافبک دفاعی که با مس رفسنجان روزهای نه چندان خوبی را در لیگ برتر پشت سر گذاشت در ۱۴ مسابقه فرصت حضور در ترکیب ساکت الهامی را به دست آورد و موفق شد در نیم فصل اول دروازه ذوب آهن را باز کند.

استقلال با اسماعیلی و باقری مذاکره نکرده است؛ فرشیدها دور از پیراهن آبی

این دو بازیکن سابقه حضور در استقلال داشته و اکنون نیز برخی از نزدیکان نکونام در تلاش برای حضور مجدد آنان در جمع آبی‌ها هستند، اما بعید است این اتفاق رخ دهد.

دیدگاه