قلعه‌نویی: خوب بردیم ولی باز بدشانش بودیم

سرمربی تیم ملی از نمایش تیمش مقابل امارات و صعود به مرحله حذفی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش جهان مانا ، حرف‌های امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از سومین بازی مرحله گروهی در جام ملت‌های 2023 قطر مقابل امارات که با پیروزی 2 بریک تیم ملی و 9 امتیازی شدن و صعود مقتدرانه به دور بعدی همراه شد، با ابراز ناراحتی درباره مصدومیت صادق محرمی آغاز شد: ناراحت شدیم برای آقای صادق محرمی. امیدواریم مشکل خاصی نباشد. باید تا فردا صبر کنیم تا تیم پزشکی نظر بدهد.

او سپس درباره بازی گفت: تشکر ویژه می‌کنیم از تماشاگران عزیز و شما عزیزان (خبرنگاران) که در چند ماه اخیر کمک کردید و مردمی که در خانه بازی را دیدند. انرژی مثبت داشتند و دعا کردند.

قلعه‌نویی در بخش دیگری از حرف‌هایش با تشکر از کسانی که به او درباره بازی با هنگ‌کنگ مشورت و نظر داده‌اند، اضافه کرد: در چند روز گذشته واقعا خوشحالم. بزرگان زیادی به من پیام دادند. واقعا خوشحالم از اینکه انسان‌های بزرگی در ایران هستند. هم راهنمایی کردند و هم با تماس خود قوت قلب دادند. این چیز خیلی بزرگی است. همکاران به این خوبی داریم. کارشناسانی که جزو بزرگان فوتبال ایران هستند. پیام دادند و راهنمایی کردند. یکی دو مشاور هم داریم که بازی را آنالیز کردند و نظرات‌شان را گفتند. همه دوستان.

او سپس درباره بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. بچه‌ها فوتبال خیلی خوبی را بازی کردند. در این بازی اما بدشانس بودیم. گل قلی زاده و سردار آفساید گرفته شد و گل محبی هم قبول نکرد. باید به فکر بازی آینده باشیم. هفت هشت روز فرصت داریم. به هر حال باید این مرحله را رها کنیم و به مرحله حذفی فکر کنیم. امیدوارم در آن مرحله بازی‌های با کیفیت تری نسبت به این سه بازی داشته باشیم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه