تکذیب ستاره بایرن مونیخ: قرار نیست جدا شوم

لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، شایعه مربوط به جدایی‌اش از این باشگاه را تکذیب کرد.

 

به گزارش جهان مانا، بایرن مونیخ شب گذشته دیدار معوقه از هفته سیزدهم رقابت‌های بوندسلیگا را انجام داد و موفق شد با یک گل برابر یونیون برلین به پیروزی برسد. 

این برد اهمیت بسیاری برای شاگردان توماس توخل داشت تا بتوانند پس از شکست این هفته مقابل وردربرمن بار دیگر خودشان را به فاصله چهار امتیازی بایرلورکوزن برسانند و به حضور در صدر جدول بوندسلیگا در ادامه فصل امیدوار بمانند. 

گورتسکا پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «نشان دادن واکنش و خصوصا کسب سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم بود. نمی‌توانید انتظار داشته باشید که از امروز تا فردا همه چیز عالی شده باشد. اما ما نمایش مطمئنی را در زمین ارائه کردیم.»

او درباره حضورش در ترکیب اصلی و در زمین گفت: «البته که این احساس بسیار خوبی برای ما است. مربی در جریان جلسه فنی پیش از بازی به من گفته بود که در ترکیب هستم. هدفم این است که بار دیگر به بازیکن ثابت در ترکیب اصلی بایرن تبدیل شوم.»

روز گذشته شایعاتی درباره احتمال جدایی این بازیکن از بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش رسیده بود. گورتسکا در این باره اضافه کرد: «نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود اما من به چنین چیزی فکر نمی‌کنم. این موضوع در حال حاضر برای من جای بحث ندارد.»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه