ژاوی اشک دو ستاره بارسا را درآورد

بازیکنان بارسلونا در جلسه تمرینی امروز شرایط عجیبی را تجربه کردند و روبرت لواندوفسکی و ژوائو کانسلو از جمله بازیکنانی بودند که برای تصمیم جدایی ژاوی اشک ریختند.

به گزارش جهان مانا ، بارسلونا شب گذشته در بازی هفته بیست و دوم لالیگا از ویارئال میزبانی کرد و با نتیجه عجیب 5-3 شکست خورد. این شکست موجب شد تا ژاوی هرناندز جلسه‌ای یک ساعته با خوان لاپورتا برگزار کند. مربی اسپانیایی پس از این جلسه در کنفرانس خبری تایید کرد که در پایان فصل قراردادش را تمدید نمی‌کند و بارسا را در پایان ماه ژوئن ترک خواهد کرد.

یک روز بعد از این شکست و با گذشت زمان برای فکر کردن به صحبت‌هایش در مقابل بازیکنانش و با حضور لاپورتا، دکو و رافا یوسته در رختکن، ژاوی وضعیت تیم را برای بازیکنانش توصیف کرد.

طبق گزارش Esport3، برخی از بازیکنان پس از صحبت‌های ژاوی تحت تاثیر قرار گرفتند. روبرت لواندوفسکی و ژوائو کانسلو نتوانستند مانع از اشک‌های خود در جریان سخنرانی امروز ژاوی شوند.

پس از اظهار نظر سرمربی، سرخی روبرتو، به عنوان کاپیتان تیم و باتجربه‌ترین بازیکن بارسا، ابتدا از ژاوی به دلیل شکست مقابل ویارئال عذرخواهی کرد و از هم تیمی‌هایش درخواست کرد که تا پایان فصل عملکرد خوبی داشته باشند.

طبق گزارش نشریه اسپورت برخی از بازیکنان بعد از تمرین به سراغ ژاوی رفتند تا از او درباره احتمال تجدید نظر در تصمیمش سوال کنند. ژاوی در حضور لاپورتا بار دیگر امروز تایید کرد که پس از 30 ژوئن بارسا را ترک خواهد کرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه