سهم ناچیز هواداران ایرانی در بازی مقابل قطر!

تیم های ملی ایران و قطر چهارشنبه به مصاف هم می روند.

به گزارش جهان مانا ، تیم ملی ایران با عبور از ژاپن موفق شد خود را به جمع چهار تیم نهایی رقابت های جام ملتهای آسیا 2023 برساند و از آن سو قطر میزبان هم موفق شد ازبکستان را ببرد تا امیدوار به تکرار قهرمانی اش باشد.

قرار است دیدار ایران و قطر چهارشنبه از ساعت 18:30 در ورزشگاه الثمامه برگزار شود، هرچند قطری ها در تلاش بودند محل برگزاری این مسابقه را تغییر بدهند ولی این اتفاق با مخالفت فدراسیون فوتبال ایران همراه شد. در واقع قطری ها می خواستند بازی را از یک ورزشگاه 40 هزار نفری به ورزشگاهی ببرند که حدود 69 هزار نفر ظرفیت دارد که فدراسیون فوتبال این موضوع را نپذیرفت.

حالا مشخص شده برای بازی روز چهارشنبه دو تیم، فدراسیون فوتبال قطر تمامی بلیت ها را خریده و سهم هواداران ایرانی برای این مسابقه کمتر از هزار بلیت خواهد بود! قطر در تلاش است حداکثر استفاده اش را از میزبانی ببرد و مقابل ایران با تمام قدرت حاضر شود تا برای دومین بار متوالی به فینال رقابت های جام ملتهای آسیا صعود کند.

فدراسیون فوتبال ایران با آگاهی نسبت به این موضوع که اگر ورزشگاه تغییر کند و ظرفیت بیشتر شود هم اکثر سکوها برای قطری هاست، با تغییر ورزشگاه مخالفت کرد. ضمن اینکه ایران تجربه بازی در ورزشگاه الثمامه را دارد ولی تاکنون در ورزشگاه البیت به میدان نرفته است.

 

دیدگاه