آنچلوتی: برای بلینگام هم جانشین داریم

سرمربی رئال مادرید با مهم ارزیابی کردن پیروزی برابر ژیرونا عنوان کرد حتی اگر بلینگام مصدوم شده باشد برای او جانشین دارد.

به گزارش جهان مانا،  هفته بیست‌وچهارم لالیگا با ۴ بازی پیگیری شد و در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته، کهکشانی‌ها در برنابئو میزبان ژیرونا بودند و در نهایت با درخشش وینیسیوس و بلینگام با ۴ گل و با کلین‌شیت به برتری رسیدند.

در این بازی بلینگام پس از بریس تاثیرگذارش مصدوم شد تا کام کارلتو تلخ شود. وینیسیوس و رودریگو نیز دیگر گلزنان رئال در این دیدار بودند.  

کارلو آنچلوتی، سرمربی مادرید گفت: این برد گام بلندی برای قهرمانی در لالیگا بود. ژیرونا تیم بسیار خوبی است. آنها در خارج از خانه شکست نخورده بودند و ما تلاش زیادی برای بردن این تیم کردیم.

بلینگام که اکنون ۱۶ گل در این فصل لالیگا به ثمر رسانده مصدوم شده است و شاید به دیدار با لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا نرسد. سرمربی ایتالیایی در بخش بعدی صحبت هایش افزود: مچ پای بلینگام پیچ خورده است و قرار است وضعیتش به زودی ارزیابی شود. بیایید امیدوار باشیم که او برای دیدار سه‌شنبه شب در دسترس باشد امروز چهار مدافع میانی مصدوم داشتیم و خوب کار کردیم. حتی اگر بلینگام مصدوم شده باشد، براهیم دیاز را داریم که هر وقت بازی کرده خوب ظاهر شده است.  

میشل که ژیرونا را در این فصل هدایت کرده است اعتراف کرد که رئال احتمالاً به عنوان قهرمانی خواهد رسید. او گفت:  در یک بازی هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد اما من امشب این احساس را داشتم که رئال مادرید بسیار قوی است و اگر آنها با همین شرایط ادامه دهند، قهرمان خواهند شد و اصلا توان رقابت با آنها را در زمین بازی نداشتیم. سطح ما در سطح رئال مادرید نیست.  ما باشگاهی هستیم که در حال رشد هستیم. تنها چهار یا پنج تیم در جهان هستند که می توانند با رئال مادرید رقابت کنند.  متوقف کردن رئال با این همه ستاره سخت است. رقیبان ما والنسیا و بتیس هستند.  ما در لیگ، رئال مادرید نیستیم. ما از بارسلونا امتیاز گرفتیم اما آنها در لیگ ما نیستند، اتلتیکو مادرید هم در لیگ ما نیست. ما به کار خود ادامه خواهیم داد. من فکر می‌کنم ما شانس خوبی برای حضور در اروپا داریم.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه