سرمربی الهلال: بازی با سپاهان متعادل خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: بازی با سپاهان متعادل خواهد بود، زیرا هر ۲ تیم‌ هجومی بازی می کنند.

 

به گزارش جهان مانا، «خورخه ژسوس» روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان افزود: فردا بازی سختی داریم و مانند گذشته مسابقه سنتی بین تیم های ایرانی و عربستان است، مورایس سرمربی پرتغالی از دیدگاه های من آگاه است و امیدواریم رقابت خوبی شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: کولیبالی، میشل و لودی سه بازیکن خود را با به همراه نیاوردیم، اما ما تیم کاملی هستیم و نبود آنان خللی در کار ما ایجاد نمی کند، سپاهان تیم قدرتمندی است و بازی با این تیم برای ما سخت خواهد بود.

وی تصریح کرد:‌ بازیکنان الهلال برای بازی در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاچی عادت دارند، از لحاظ ذهنی آماده ایم و تمرکز خود را برای این دیدار گذاشتیم.

سرمربی الهلال خاطرنشان کرد: سپاهان تیم هجومی است و گل های زیادی مانند ما به ثمر رسانده و سرمربی پرتغالی این تیم‌ تاکتیک های هجومی دارد و فکر میکنم بازی متعادلی خواهیم داشت.

ژسوس اظهار داشت: تیم ما با تکنیک همیشگی به میدان خواهیم رفت و ایده ای دفاعی و هجومی خواهیم داشت و چیزی برای پنهان کردن نخواهیم داشت.

وی درباره هزینه بالای تیمش نسبت به سپاهان گفت: الهلال بازیکنانی دارد که می توانند تفاوت های زیادی رقم بزنند، با احترام به تیم حریف، بازی خود را خواهیم داشت.

بازیکن تیم الهلال عربستان نیز در این نشست گفت: بازی سختی برای هر ۲ طرف هست، ما کاملا آماده ایم که بازی را ببریم.

حسن التمبکتی ادامه داد: ایران و عربستان در سطح ملی و باشگاهی مسابقات زیادی دارند و همدیگر را بخوبی می شناسند و این به جذابیت مسابقه می افزاید.

این مدافع وسط ادامه داد: بازیکنان خوبی در سپاهان می شناسم اما نامی نمی برم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایرنا
دیدگاه