پاسخ منفی رونالدو جونیور به پدرش ! + عکس

کریستیانو رونالدوی پسر، درخواست دست دادن پدرش را در جشن قهرمانی النصر رد کرد.

به گزارش جهان مانا ، رونالدو جونیور برای تیم زیر 13 ساله‌های النصر بازی می‌کند و با تیمش در سه بازی مانده به پایان لیگ عربستان در رده پایه، به عنوان قهرمانی رسید. این ستارگان آینده النصر، برای جشن گرفتن این عنوان با هم باشگاهی‌های خود در رده بزرگسالان قبل از جدال این تیم در لیگ برتر عربستان مقابل الفتح قبل از شروع بازی به زمین رفتند. جوانان باشگاه در میان تشویق‌های بلند و آتش بازی از تونل خارج شدند و طبق برنامه از پیش تعیین شده، برای دست دادن با بازیکنان تیم بزرگسالان به صف جلو رفتند.

رونالدو جونیور

رونالدو جونیور پشت صف قرار گرفته بود. او هنگامی که از کنار پدرش رد می‌شد راهش را کج کرد و با پدر سوپر استارش دست نداد. رونالدو از این حرکت غیرمنتظره پسرش شوکه شد و به نظر می‌رسد که حتی چیزی هم به او گفت، اما پسر تنها به پدر نگاه کرد و از کنارش رد شد.

رونالدو جونیور

رونالدو در مقابل الفتح تنها به 17 دقیقه زمان نیاز داشت تا گل اول تیمش را بزند و تعداد گل‌های خود را در 20 بازی در لیگ برتر عربستان به 22 گل برساند. این تیم در صورت پیروزی در دیدار امشب، که تا اینجای کار در آن با نتیجه 2-1 پیش است، با یک بازی بیشتر به چهار امتیازی الهلال صدرنشین می‌رسد و همچنان کار سختی را برای ربودن عنوان قهرمانی در پیش خواهد داشت.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه