ترکیب سپاهان برای دیدار با الهلال

ترکیب سپاهان برای دیدار حساس برابر الهلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اعلام شد.

به گزارش جهان مانا ، تیم های سپاهان و الهلال از حدود یک ساعت دیگر و در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با هم روبرو خواهند شد. آبی های ریاض در مسابقه رفت با نتیجه سه بر یک پیروز شدند و امشب کار به مراتب راحت تری دارند.

ژوزه مورایس برای این مسابقه تصمیم گرفته تا تغییراتی را نسبت به بازی رفت در ترکیب تیمش ایجاد کند و او امیدوار است تا بتواند شکست در اصفهان را جبران کرده و به مرحله بعد صعود کند.

با محرومیت دانشگر، مورایس تصمیم گرفته تا از میلاد زکی پور در قلب خط دفاعی و در کنار سیاوش یزدانی استفاده کند. رامین رضاییان نیز به مانند همیشه در سمت راست بازی می کند و آریا یوسفی مدافع چپ سپاهان است.

در خط میانی نیز محمد کریمی به همراه امید نورافکن به میدان می روند. امید که در بازی رفت روی نیمکت حضور داشت، امروز از ابتدا به میدان می رود. جلوتر از آنها، برایان دابو حضور دارد.

مورایس از دو وینگر در راست و چپ استفاده می کند. علی اصغر اعرابی و فرشاد احمدزاده نیروهای تهاجمی سپاهان هستند و شهریار مغانلو نیز در نوک خط حمله حضور دارد.

سپاهان با این ترکیب به مصاف الهلال می رود:

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، بریان دابو، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، علی اصغر اعرابی و شهریار مغانلو

ترکیب سپاهان برای دیدار با الهلال

منبع: ورزش3
دیدگاه