ای‌کاش قلعه‌نویی مستقیم با خودم تماس می‌گرفت

افشین قطبی به پیشنهاد غیر رسمی امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش جهان مانا ، افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در تماس تصویری با شب‌های فوتبالی در واکنش به پیشنهاد امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم ملی اظهار کرد: آقای قلعه نویی خیلی به من لطف کردند که من را برای کمک به تیم ملی دعوت کرد. قلعه‌نویی یکی از موفق‌ترین مربیان ایران است و باید خیلی ایشان را تشویق کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: ایران همیشه در قلب و وجدان من بوده و به نظرم وظیفه همه ما این است که کشورمان را سربلند کنیم.

قطبی افزود: من همیشه در خدمت ایران بودم و هستم و اگر قلعه‌نویی کمک می‌خواهد در هر کجای دنیا که باشم مجانی به ایشان کمک می‌کنم.

سرمربی سابق تیم ملی درخصوص پیشنهاد حضور در تیم ملی گفت: به‌صورت رسمی هیچوقت پیشنهادی به من نشد و فقط این موضوع رسانه‌ای شد بنابراین خیلی مهم بود که از ایشان تشکر کنم و اعلام کنم که با تیمی قرارداد دارم و می‌خواهم باشگاه جدیدی را از پایین به بالا بسازم.

قطبی بیان کرد: من علاقه‌مند هستم که همیشه به تیم ملی ایران کمک کنم اما خیلی دوست ندارم قبل از اینکه پیشنهادی رسمی نشده درباره آن صحبت کنم و رسانه‌ای شود. کاش قلعه‌نویی با من تماس می‌گرفت و به‌صورت مستقیم با هم صحبت می‌کردیم.

سرمربی سابق تیم ملی درخصوص پیشنهاد برای سرمربیگری امیدها تصریح کرد: من واقعا خیلی چیزها را از تلویزیون رادیو و اینستاگرام می‌شنوم و هیچکسی مستقیم با من صحبت نکرده شاید با آوردن اسم من می‌خواهند خیلی چیزها را پوشش دهند اما بهتر این است که مستقیم با من صحبت کنند.  

 

دیدگاه