عملکرد اوسمار در ۳ بازی رضایت بخش بوده است

بازیکن پیشین پرسپولیس از عملکرد اوسمار مربی این تیم در ۳ بازی اخیر ابراز رضایت کرد.

به گزارش جهان مانا، اسماعیل حلالی، بازیکن پیشین پرسپولیس درباره برتری این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس یک بازی خوب و منطقی انجام داد و توانست با تمرکز بالا سه امتیاز با ارزش را کسب کند. امیدوارم که آنها بتوانند همین روند را ادامه دهند تا دل هواداران را شاد کنند.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس در ۱۰ دقیقه آخر بازی خیلی موقعیت گلزنی داشتند که هدر رفت. با روند خوبی که از پرسپولیس دیدم آنها می‌توانند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر باشند.

حلالی درباره خریدهای پرسپولیس در نیم فصل افزود: بازیکنان خوب و توانمندی در نیم فصل جذب تیم شده‌اند و آنها بسیار حرفه‌ای هستند و در ادامه می‌توانند در لیگ به تیم کمک کنند. رفته رفته اگر بین بازیکنان تازه وارد و بازیکنان قدیم هماهنگی به وجود بیاید شرایط تغییر می‌کند و عملکرد بهتری را از تیم شاهد خواهیم. در ابتدای فصل شکل مناسب نداشتیم اما در ادامه توانستیم جبران کنیم و باید تلاش کنیم تا پایان فصل همین روند رو به رشد را دنبال کنیم.

«عملکرد اوسمار رضایت بخش بوده است یا خیر؟» بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال توضیح داد: از نظر نتیجه عملکرد تیم خوب بوده و توانسته در ۳ بازی اخیر ۲ برد به دست بیاورد. به نظرم اگر به کادر فنی زمان بدهیم می‌تواند قابلیت‌های خودش را نشان دهد.

او درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند داربی عملکرد سرمربی پرسپولیس را تعیین خواهد کرد گفت: برای صحبت کردن درباره داربی هنوز زود است اما اگر بخواهیم عملکرد یک مربی را بسنجیم باید حداقل ۴ ماه به او فرصت بدهیم. البته اوسمار از قبل در کادر فنی پرسپولیس حضور داشته و کامل روی تیم شناخت دارد و به زمان کمتری نیاز دارد.

حلالی افزود: پرسپولیس اگر بتواند در بازی‌های خانگی خود پیروز شود و امتیازها را کسب کند و در بازی‌های خارج از خانه هم شکست نخورد قطعا مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه