پیکان به روغن‌سوزی افتاده است/ کسب ۶ امتیاز از ۲۴ امتیاز ممکن!

تیم فوتبال پیکان با هدایت رضا عنایتی تاکنون نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و با وجود بازیکنانی که در نیم فصل دوم جذب کرده است همچنان در وضعیت «روغن سوزی» قرار دارد.

به گزارش جهان مانا، تیم فوتبال پیکان در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر کار خود را با رسول خطیبی آغاز کرد و مدیران این باشگاه در پایان هفته پنجم، قرارداد این مربی را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند اما عمر مربیگری خطیبی در پیکان تا هفته دهم بیشتر دوام نیاورد و او در پایان هفته دهم که با تساوی یک بر یک برابر شمس آذر همراه بود اخراج شد و رضا عنایتی با عملکرد ضعیف در تیم فوتبال امید ایران راهی پیکان شد.

عنایتی ۵ بازی هدایت پیکان را در نیم فصل اول بر عهده داشت که حاصل آن کسب ۳ تساوی و دو شکست بود. پیکان برابر تراکتور و استقلال تهران نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در هر بازی دو گل دریافت کرد تا بازنده از زمین بازی خارج شود.

با پایان نیم فصل اول، مدیران این باشگاه تیم خود را تقویت کردند و علی اصغر صادقی، علی قربانی، فرشید اسماعیلی، محمد ستاری و معین عباسیان را جذب کردند و در مقابل امید سینگ، امیر شبانی، رضا غندی پور، شاهین ثاقبی، عبدالله حسین، منصور باقری و مهرداد بایرامی از جمع شاگردان عنایتی جدا شدند تا این تیم یکی از باشگاه‌های فعال در نقل و انتقالات باشد.

با شروع رقابت‌های نیم فصل دوم هم پیکان نتوانسته با گذشته ۱۸ هفته به دومین پیروزی خود دست یابد و کماکان آخرین پیروزی این تیم برابر استقلال خوزستان در هفته ششم است. پیکان به ترتیب در هفته‌های ۱۶ تا ۱۸ رو در روی نساجی، گل گهر و صنعت نفت آبادان قرار گرفت که هر ۳ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید تا روند تساوی‌های این تیم ادامه دار باشد. پیکان از ۱۸ بازی خود در لیگ برتر، ۱۱ بار به نتیجه تساوی رسیده‌ و در این زمینه بالاتر از سایر تیم‌ها قرار دارند.

عنایتی به امید بهبود شرایط پیکان وارد این تیم شد اما نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و تیم او در هفته هجدهم در حالی که تا دقایق آخر صنعت نفت پیش بود اما بازیکنان او نتیجه پیروزی را با تساوی عوض کردند.

عنایتی با تجربه حذف همراه با تیم امید در بازی‌های آسیایی به پیکان آمد اما همچنان روند ضعیف نتیجه گیری او در فوتبال ایران ادامه دارد و مشخص نیست پیکان باید تا چند هفته دیگر منتظر کسب دومین پیروزی خود بماند.

 

 

 

منبع: مهر
دیدگاه