قهرمان‌های دنیا سردار را غافلگیر کردند

سردار آزمون، ستاره ایرانی رم، درباره حضور خود در این تیم در کنار ستاره‌های دنیای فوتبال و بازی تحت هدایت دانیله ده‌روسی صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش جهان مانا ،آزمون پس از بازگشت از اردوی تیم ملی ایران تحت هدایت ده‌روسی کار را آغاز کرد و این فرصت به او داده شد که در ترکیب اصلی این تیم هم به میدان برود. 

رم روز شنبه در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا باید روبروی مونزا قرار بگیرد و این ستاره ایرانی در آستانه این بازی صحبت‌هایی را درباره تجربه کار با سرمربی جدید رم و شرایطش در این تیم در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه مطرح کرده است. 

آزمون در پاسخ به سوالی درباره شرایطش در رم گفت: «من احساس خوبی دارم و هیچ مشکلی نیست. رابطه خوبی با هم برقرار کردیم. بازیکنانی بزرگ در حد قهرمانان دنیا در رختکن ما حضور دارند که در سطح بین‌المللی درجه یک هستند. اما هیچکس مغرور نیست. ارتباط برقرار کردن با هم تیمی‌ها خیلی آسان است.

یکی از کسانی که در طول این مدت خیلی به من کمک کرده لورنزو پلگرینی است. او کاپیتان بسیار خوبی برای تیم ما است و در عین حال فوتبالیست بسیار قدرتمند و خوبی است.»

او درباره کار با ده‌روسی اظهار داشت: «نکته‌ای درباره ده‌روسی که بیشتر از هر چیزی من را غافلگیر کرد این بود که دیدن او از فاصله دور و به عنوان یک فوتبالیست این حس را به من می‌داد که او جنگ‌جویی واقعی و خشمگین است. 

اما دیدن هر روزه او و روش کاری و قلب مهربانش متفاوت و اتفاق بسیار خوبی است. داشتن او به عنوان مربی برای ما بسیار لذت‌بخش است. او انتخاب درستی بود و باید بگویم که احساسی که ده‌روسی با خودش به این تیم آورد را بسیار دوست دارم. 

اما این احساسی کلی است که همه نسبت به حضور او دارند. باشگاه و مدیران رم همگی در حال تلاش هستند و از نزدیک در کنار ما حضور دارند. این احساس اتحاد بسیار به ما کمک کرده است.»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه