مورینیو: نمی‌خواهم تصمیم اشتباهی بگیرم

ژوزه مورینیو تاکید کرد که علاقه زیادی برای فعالیت مربیگری دارد اما نمی خواهد تصمیم اشتباهی بگیرد.

به گزارش جهان مانا ، ژوزه مورینیو تاکید دارد که قبل از اخراج، در رم کار بزرگی انجام داده و می‌خواهد فوراً به مربیگری بازگردد اما نباید تصمیم اشتباهی بگیرد.

آقای خاص در 16 ژانویه، پس از ماه‌ها بحث سر تمدید یا عدم تمدید قراردادش توسط باشگاه، اخراج شد. به جای او دانیله ده‌روسی انتخاب شد که عملکرد خوبی در سری A و لیگ اروپا داشته و روز پنجشنبه برایتون را در لیگ اروپا با نتیجه 4-0 شکست داد.

ژوزه مورینیو به اسکای اسپورت گفت:"رم عالی بود چون ما در دو سال دو فینال اروپایی داشتیم و این برای باشگاهی که هرگز این کار را نکرده بود، سخت است. اکنون باید منتظر گزینه‌های مناسب مربیگری‌ باشم. می‌خواهم همین فردا در صورت امکان کار کنم، اما نمی‌خواهم تصمیم اشتباهی بگیرم."

مورینیو در لیگ کنفرانس، اولین تورنمنت اروپایی همراه رم، قهرمان شد و فصل بعد سپس به فینال لیگ اروپا رسید و در ضربات پنالتی به سویا باخت.

مورینیو در حال لذت بردن از اوقات فراغت خود است. او در فینال جام مصر حضور داشت، تماشاگر مسابقه بوکس آنتونی جاشوا مقابل فرانسیس انگانو در عربستان سعودی بود و به تازگی در مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک در جده دیده شد.

هنوز مشخص نیست مقصد بعدی مورینیو کدام باشگاه در کدام کشور خواهد بود اما او قبل از اینکه رم را ترک کند چند مرتبه از علاقه شخصی‌اش برای مربیگری‌ در لیگ عربستان خبر داده بود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه