مجمع فدراسیون فوتبال با حضور ناظران فیفا و AFC آغاز شد

مجمع فدراسیون فوتبال با حضور ناظران فیفا و AFC از دقایقی پیش استارت خورد

به گزارش جهان مانا ، مجمع فدراسیون فوتبال از ساعت 11 امروز با حضور ناظران فیفا و AFC آغاز شد.

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال از ساعت 11 امروز در سالن همایش‌های هتل آکادمی فوتبال به صورت آنلاین آغاز شد.* پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود کشورمان، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با پخش دعای ربنا، تبریک گفته شد.

 

هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال درابتدا به حاضران خیر مقدم گفت و اظهار داشت:

یک سال دشوار و امیدبخش را سپری کردیم. رویدادهایی را داشتیم که باعث غرور ما شد.

 

وی افزود:

ممبینی با اشاره به دستاوردهای فدراسیون فوتبال در یک سال اخیر به موفقیت های تیم های فوتبال پایه، بانوان، فوتبال ساحلی و فوتبال اشاره کرد و سپس به ورود VAR استفاده کرد.با تمام سختی ها با حضور پررنگ بانوان در مسابقات توانستیم با هدایت مهدی تاج به موفقیت هایی دست پیدا کنیم و حتی پس از سال‌ها میزبان تیم‌های عربستانی بودیم. فدراسیون فوتبال تعطیلی ندارد و می بینید که در ایام نوروز ۱۴۰۳ باید 2 بازی را مقابل ترکمنستان در روزهای 2 و 7 فروردین پیش رو داریم. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال برای صرفه جویی هزینه ها و درک دشواری مسیرها با توجه به حلول ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین برگزار کردیم.

* نمایندگان فیفا و AFC نیز در این مراسم حضور داشتند.*70 عضو از 87 عضو مجمع به دستور جلسه امروز رای دادند که این دستور با 58 رای مثبت تصویب شد. در ادامه کلیپ شمارش این آرا در حضور ناظران، شمارش کنندگان و نماینده کمیته بدوی انتخابات پخش شد. البته تا روز گذشته آرای خود را به صورت الکترونیک اعلام کرده بودند.* ولی الله خسروی(50 رای معتبر)، حسین خبیری(58 رای معتبر) و محمد اسفندیارپور(55 رای معتبر) به عنوان ناظران مجمع معرفی شدند.

* فروزان سلیمانی(55 رای) علی نادری(53 رای) و محمدرضا غفاری(61 رای) نیز به عنوان شمارش کنندگان آرا انتخاب شدند.صورت جلسه مجمع قبلی مورخ 28 اسفند 1401 نیز با کسب 61 رای مورد تصویب قرار گرفت.* در ادامه کلیپی از عملکرد تیم‌های ملی و فدراسیون فوتبال در سال 1402 پخش شد.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار