سرمربی منچستر: به اشتباهات فردی مقابل چلسی باختیم

سرمربی منچستریونایتد، شکست برابر چلسی را به گردن اشتباهات فردی بازیکنانش انداخت.

 

به گزارش جهان مانا، دیشب در چارچوب هفته سی‎‌‎ویکم لیگ برتر انگلیس در یک بازی جذاب و پرگل، چلسی در استمفوبریچ توانست با نتیجه ۴ بر ۳ منچستریونایتد را شکست دهد.

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد پس از این بازی گفت: این مسابقه برای بی‌طرف‌ها یک بازی شگفت انگیز، فوق العاده و با کیفیت بالا بود. منچستریونایتد بر بازی مسلط بود، اما اشتباهات فردی مرتکب شدیم که به قیمت از دست دادن نتیجه بازی تمام شد. باید از آن درس بگیریم. وقتی بازیکن من یونایتد هستید، باید بدانید که چگونه با این شرایط کنار بیایید.

شکست مقابل چلسی سبب شد تا این منچستر با ۴۸ امتیاز در رده ششم قرار بگیرد و امیدهای این تیم برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم اول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمتر شود.

تن‌هاخ در این باره اظهار داشت: در پنج روز ما پنج امتیاز از دست دادیم. این غیرقابل قبول است. اگر می‌خواهیم برای لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنیم، باید استاندارد بالایی داشته باشیم. از دست دادن امتیازها برای ما گران تمام می‌شود. بسیار ناامید کننده است که این کار را انجام می دهیم و تصمیمات اشتباهی می گیریم. ما یک بازی را واگذار کردیم که باید برنده می‌شدیم.

 

منبع: ایرنا
دیدگاه