10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها +عکس

انتقال فیلیپه کوتینیو از لیورپول به بارسلونا به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای هافبک‌ها در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

به گزارش جهان مانا ، انتقال فیلیپه کوتینیو از لیورپول به بارسلونا به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای هافبک‌ها در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست هافبک کرده که فیلیپه کوتینیو در صدر این فهرست قرار گرفته است. هافبک 31 ساله برزیلی در فصل 18-2017 و با قراردادی به ارزش 135 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین هافبک‌ها را به خود اختصاص داده باشد.

پس از کوتینیو، انزو فرناندز از چلسی در جایگاه دوم ایستاده است. هافبک آرژانتینی در فصل 23-2022 و با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت هافبک‌ها هم به ستاره این فصل آرسنال تعلق دارد.

دکلان رایس در فصل 24-2023 و در انتقالی به ارزش 116.6 میلیون یورو از وست‌هم به آرسنال پیوست تا او در همان اولین فصل شروع کارش در جمع توپچی‌ها خوش بدرخشد. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین هافبک‌ها می‌اندازیم.

10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار