مدیرروستا: نمره هر دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک 20 بود

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید: بعد از سال‌ها در جام حذفی شاهد بازی خوب و پرگلی از پرسپولیس و آلومینیوم اراک بودیم. به اعتقاد من نمره هر دو تیم ۲۰ بود.

 

به گزارش جهان مانا، علی اصغر مدیر روستا در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس در جام حذفی برابر تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: ضمن تبریک این برد به بازیکنان و کادر فنی آلومینیوم باید بگویم که طی چند سال برگزاری رقابت‌های جام حذفی کمتر شاهد چنین بازی با این تعداد گل بودیم. هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ حذف می‌شوند. البته آلومینیوم اراک تیم خوب و یک‌دستی بود و با وجود این که دو مرتبه با اختلاف ۲ گل عقب افتاده بود اما به خوبی توانست جبران کند. در ضربات پنالتی نیز آلومینیوم بهتر عمل کرد و توانست پیروز میدان شود. به هر صورت باید به هر دو تیم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تبریک گفت.

وی درباره اینکه برخی معتقدند تعویض‌های اشتباه پرسپولیس در دقیقه ۶۰ بازی سبب شد نتیجه را به آلومینیوم اراک واگذار کند، افزود: کادر فنی بهتر از همه به وضعیت بازیکنان طی تمرینات یک هفته‌ای که با آنها داشته و در ذهن مرور می‌کند، واقف است و می‌داند در چه شرایطی تعویض انجام دهد که به نفع تیم باشد. بنابراین ما نمی‌توانیم به صراحت اعلام کنیم که تعویض‌ها اشتباه بوده یا خیر؟ اینکه اگر اشتباه نیز بوده پرسپولیس سریع توانست آن را جبران کند و دوباره جلو افتاد. به اعتقاد من پرسپولیس در خط دفاع و دروازه‌بانی تمرکز کافی را نداشت و این مساله سبب شد که فرصت را به تیم آلومینیوم اراک بدهد تا از موقعیت به خوبی استفاده کند.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: نکته مثبت تیم اراک این بود که با وجود اینکه دو گل از پرسپولیس عقب افتاد اما خودش را نباخت، تیمی که عقب می‌افتد دیگر انگیزه‌ای برای ادامه بازی ندارد اما تیم اراک تا آخرین لحظه بازی از کادر فنی گرفته تا نیمکت، جو بازی را خیلی خوب کنترل کرد و نمی‌توان به صراحت عنوان کرد که تعویض‌های پرسپولیس اشتباه بوده یا درست. به نظر من تلاش آلومینیوم خیلی خوب بود و تا آخرین لحظه بازی نمی‌خواستند بازنده باشند. ضمن اینکه پرسپولیس در خط دفاع و دوازه تمرکز لازم را نداشت.

مدیر روستا همچنین در پاسخ به این سوال که ضعف خط دفاع پرسپولیس چقدر می تواند در رقابت‌های لیگ برتر برابر سپاهان مشکل ساز شود؟ افزود: قطعا مربیان بر نقطه ضعف پرسپولیس اشراف پیدا کرده‌اند و تا روز بازی با سپاهان آن را برطرف خواهند کرد. این بازی درس خوبی برای دفاع پرسپولیس بود تا ضعف‌های خود را پوشش دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که نبود بیرانوند در جام حذفی چقدر دروازه پرسپولیس را متزلزل کرد؟ اظهار کرد: بیرانوند برای پرسپولیس و تیم ملی یک وزنه است و نبود آن تاثیرگذار است ولی باید به جوانان بها داد. رفیعی اگر در آینده قدر موقعیت‌ها را به خوبی بداند خود را پیدا خواهد کرد. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و نمی‌توانیم بگوییم چون دروازه‌بان تیم، جوان بود تیم حذف شد.

مدیرروستا در پایان گفت: خوشحالم که شاهد بازی خوب و پرگلی بودیم. در فوتبال کمتر شاهد چنین بازی‌هایی هستیم. به هر دو تیم تبریک می‌گویم و به اعتقاد من نمره هر دو تیم ۲۰ بود.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه