واکنش شهاب زاهدی به اخراج جنجالی

شهاب زاهدی برای دومین بازی پیاپی برای آویسپا فوکوئوکا از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش جهان مانا ، شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی شاغل در لیگ ژاپن، برای دومین بازی پیاپی کارت قرمز گرفت و اتفاقی عجیب را تجربه کرد. این موضوع باعث شده تا او از طلسم شدن خود در زمین بازی گلایه کند.

شهاب زاهدی در دیدار تیم فوکوئوکا مقابل کاشیوا در جام حذفی ژاپن، برای دومین بار پیاپی از زمین بازی اخراج شد. او که هفته گذشته در جدال با اوساکا نیز کارت قرمز دریافت کرده بود، در این بازی نیز با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

این اتفاقات عجیب برای زاهدی که در ابتدای فصل عملکردی درخشان در ترکیب فوکوکا داشت، نگران کننده به نظر می‌رسد. او در این فصل دو پاس گل و شش گل برای فوکوئکا به ثمر رسانده بود و امید زیادی برای دعوت دوباره به اردوی تیم ملی ایران داشت.

زاهدی در گفتگویی با خبرنگار، از طلسم شدن خود در زمین بازی گلایه کرد و گفت:

برایم باورنکردنی است. مگر می‌شود؟ اصلا باورکردنی نیست و نمی‌دانم چرا این اتفاق برایم می‌افتد. انگار طلسم عجیبی شده باشم و ناگهان همه چیز برخلاف تصورم پیش رفته است.

 

او با اشاره به اینکه داور می‌توانست تصمیم دیگری در مورد او اتخاذ کند، گفت:

برخورد سختی نبود. کاملا برای توپ بود. داوران احساس می‌کنم بی‌جهت روی من زوم کرده باشند. من شرایط خوبی دنبال می‌کردم. این اتفاق برای من پذیرفتنی نیست.

 

زاهدی با ابراز امیدواری برای پشت سر گذاشتن این محرومیت، گفت:

متاسفانه محروم شدم ولی باید بار دیگر همه چیز را تغییر دهم. شرایط باز هم خوب خواهد شد. جای هیچ نگرانی نیست و تنها موضوع نگران کننده این است که تاکنون این شرایط را تجربه نکرده بودم.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار