اعتراف تلخ ژابی پس از اولین شکست در فینال لیگ اروپا

ژابی آلونسو ستاره سابق لیورپول، پس از شکست مقابل آتالانتا در فینال لیگ اروپا اعتراف کرد که نتوانست بایرلورکوزن را به سه‌گانه تاریخی شکست‌ناپذیری برساند.

 

به گزارش جهان مانا، ژابی آلونسو پس از شکست بایرلورکوزن برابر آتالانتا در فینال لیگ اروپا و از دست دادن جام قهرمانی، اظهار داشت: واقعا روز سختی بود زیرا روند شکست‌ناپذیری ما در فینال لیگ اورپا متوقف شد. طبیعتا نباید در این بازی شکست می‌خوردیم و این باخت واقعا دردناک بود و هرگز آن را فراموش نمی‌کنیم.

این سرمربی ۴۲ ساله اسپانیایی که یک بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بازیکن با لیورپول تجربه این شکست را داشت، یادآور شد: کنار آمدن با این واقعیت که قهرمان نشدیم، دشوار است. احترام متقابلی میان بازیکنان و مربیان وجود داشت. با یک باخت نظرم را نسبت به بازیکنان این تیم تغییر نمی‌دهم.

ستاره سابق لیورپول پیشنهاد سرمربیگری دو تیم بایرن مونیخ و لیورپول را رد کرده بود تا در فصل آینده در بایرلورکوزن بماند و در این زمینه عنوان کرد: اگر در طول مسیر تصمیم بگیرم تا از شانس‌هایم به عنوان سرمربی استفاده کنم، پیوند من و تعهد و اشتیاقم به لیورپول وجود دارد.

 

دیدگاه