سرمربی تراکتور: برای سوم شدن می جنگیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور برای کسب سه امتیاز بازی با پیکان و دست‌یابی به رتبه سوم جدول با تمام توان تلاش خواهد کرد.

به گزارش جهان مانا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با پیکان تهران اظهار داشت: پیش از همه چیز شهادت ریاست محترم جمهوری و همراهانش از جمله وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت عرض می‌کنم.

مطهری ادمه داد: باتوجه به سابقه حضور سه ساله در پیکان، این تیم را به خوبی می‌شناسم و با تفکرات کادرفنی‌اش آشنا هستم. پیکان تیم سخت‌کوشی بوده که به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهد. آنان برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند و همواره بازی مقابل چنین تیم‌هایی در هفته‌های پایانی لیگ، بسیار سخت است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه پیکان احساس خطر می‌کند، آنان تلاششان را در مقابل ما دوچندان خواهند کرد. حفظ تمرکز تیم در تمامی دقایق بازی برایمان حائز اهمیت است. چه گل اول را دریافت کنیم و چه به ثمر برسانیم؛ نباید تمرکز تیم از دست برود. می‌خواهیم در تمامی لحظات بر بازی مسلط باشیم.

مطهری با بیان اینکه تراکتور برای کسب سه امتیاز بازی تلاش خواهد کرد، گفت: باتوجه به اختلاف امتیاز با تیم سوم، می‌خواهیم با کسب نتایج خوب در سه دیدار پایانی، لیگ را در رتبه سوم به پایان برسانیم تا سهمیه آسیایی تیم تضمین شود.

وی تأکید کرد: من به تلاش و توانایی تک تک بازیکنانم اعتقاد و اعتماد دارد و برای شرافت خود و فوتبال ایران، با تمام توان خواهیم جنگید تا در پایان فصل، حق به حقدار برسد. امیدوارم در مجموع شاهد دیدار خوب و تماشاگر پسندی باشیم تا بینندگان از تماشای آن لذت ببرند.

مربی تراکتور در خصوص تیم داوری بازی با پیکان، خاطرنشان کرد: ما هیچ‌گاه قبل از بازی در خصوص داوری صحبت نمی‌کنیم؛ چرا که این کار باعث بهم خوردن تمرکز آنان می‌شود. تنها انتظارمان از داوران، اجرای عدالت است.

 

منبع: مهر
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار