اطلاعیه دانشگاه علامه‌ درباره برخورد انتظامات با یک دانشجو + فیلم

روابط‌عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی در واکنش به انتشار ویدئویی از دانشکدۀ مدیریت و حسابداری این دانشگاه در تاریخ 5 تیرماه 1402 در خصوص برخورد نیروی حراست دانشگاه با یک دانشجوی دختر ، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است: این اتفاق ناخوشایند است ... دانشگاه بررسی‌های فوری و لازم را در دستور کار قرار داده و چنانچه قصوری از سوی فردی رخ داده باشد، بر اساس مقررات، اقدام لازم را انجام خواهد داد.

متن اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی به شرح زیر است:

« هم‌اکنون امتحانات پایان ترم در تمام دانشکده‌های دانشگاه در جوّی آرام در حال برگزاری است. بدیهی است، بخشی از جوّ آرام امتحانات ناشی از حضور همه‌جانبۀ استادان، دانشجویان و مسئولان دانشگاه است و در این راستا یکی از وظایف انتظامات دانشگاه، نظارت و کنترل بر ورود و خروج حوزه‌های امتحانی است.

بر این اساس در روز دوشنبه، پنجم تیرماه تعداد معدودی از دانشجویان دانشکدۀ مدیریت و حسابداری دانشگاه پیش از شروع امتحان، قصد ورود به فضای برگزاری امتحان را داشته‌اند که انتظامات آن دانشکده طبق وظیفۀ خود و در جهت برقراری نظم و انضباط به آنها تذکراتی را ارائه می‌دهد و پس از عدم تمکین یکی از دانشجویان پسر، منجر به این اتفاق ناخوشایند شده است.

دانشگاه علامه‌طباطبائی در جهت ارائۀ تصویری شفاف و دقیق درمورد این اتفاق، بررسی‌های فوری و لازم را در دستور کار قرار داده است و چنانچه قصوری از سوی فردی رخ داده باشد، بر اساس مقررات، اقدام لازم را انجام خواهد داد.»

 

دیدگاه