علی پروین: خطم را هفت میلیارد می‌خرند ولی قیمت گوشی موبایلم 300 هزار تومن است! + فیلم

علی پروین در برنامه نوروزی تلویزیون در شبکه سه شرکت کرده بود، با ادعای برخی بازیکنان مبنی بر بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران بودن، مخالفت کرد و گفت: نتیجه نشان می دهد کدام نسل بهتر بوده است.

به گزارش جهان مانا، وی گفت: زمانی که ما قهرمان جام آسیایی پکن شدیم، آقای غفوری فرد رییس سازمان ورزش بود، ایشان مارا دعوت کردند و من در آنجا هم به ایشان گفتم، ما قهرمان شدیم اما شانسی قهرمان شدیم! کشور های دیگر با جت می روند و ما با موتور گازی؛ بعد از ۳۰ سال دوباره به حرف من رسیدند.

 

پروین گفت: خطم را هفت میلیارد می‌خرند ولی قیمت گوشی موبایلم 300 هزار تومن است! 

او با یادآوری خاطرات کودکی گفت: من پسر کله پز بودم و در دوره خودمان خانواده پولداری بودیم اما سال تا سال فقط یکبار شب عید سبزی پلو با ماهی می‌خوردیم. الان هم گرانی هست و مردم نمی توانند ماهی بخرند چون ماهی غذای گرانی است.

یکی از پرافتخارترین چهره های تاریخ فوتبال ایران در این برنامه گفت: تیم ملی با باشگاه فرق میکند، تیم ملی جایی نیست که بحث پول وجود داشته باشد، هرکس که فوتبال بازی می کند، عشقش این است که در تیم ملی بازی کند.

علی پروین گفت: قدیم ها بازیکنان بیشتر از مربی حساب می بردند و به دلیل اینکه پول زیادی در فوتبال نبود، بیشتر به مربی احترام می‌گذاشتند.

دیدگاه