لانچر پوکو چیست؟ بررسی ویژگی‌ها و نقاط قوت آن در گوشی‌ها

در این مطلب 19کالا قصد دارد به این موضوع بپردازد که پوکو لانچر چه ویژگی‌هایی دارد و به چه دلیل کاربران آن را بر روی گوشی خود نصب می‌کنند...

پوکو لانچر، در واقع یک سری ویژگی‌های بصری را به رابط کاربری گوشی می‌افزاید. البته در نظر داشاته باشید که ورژن جدید این برنامه تنها روی گوشی پوکو قابل نصب است، اما اگر کاربران دیگر نسخه قبلی را نصب کرده‌اند، شانس آپدیت برنامه و استفاده ازنسخه جدید را خواهند داشت.

 

لانچر پوکو چیست

اگر بخواهیم در یک نگاه کلی لانچر پوکو را توصیف کنیم، در اصل، یک رابط کاربری در قالب اپلیکیشن است که کاربران می‌توانند آن را روی گوشی خود نصب کنند. پوکو لانچر از یک سری ویجت‌های رابط‌های کاربریMIUI و HyperOS برخوردار شده و می‌تواند تاثیر خود را روی ظاهر پوشه‌ها، منوی برنامه‌ها و در کل ظاهر فضای داخلی گوشی، اعمال کند.

آیا نصب پوکو لانچر خوب است؟

احتمالاً شنیده‌اید که برخی از کاربران از نصب این لانچر واهمه دارند. در نسخه‌های قبلی این اپلیکیشن یک سری باگ‌ها وجود داشت و در بخش شخصی‌سازی‌ها هم محدودیت‌هایی قرار داشت. به همین دلیل هم بیشتر کاربران را از خود ناراضی ساخت، اما اکنون ورژن جدید این لانچر دیگر مانند قبل این مشکلات را ندارد. به علاوه، ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی به آن اضافه شده است.

آیا نصب پوکو لانچر خوب است؟

ویژگی‌های جدید لانچر پوکو

اگر آخرین نسخه poco launcher را نصب کنید، از ویژگی‌هایی که در ادامه خواهیم گفت، بهره‌مند خواهید شد...

  • اول از همه اینکه این نسخه، مشکلات و باگ‌های گذشته را نخواهد داشت و مرتباً به روزرسانی‌های جدید برای آن ارسال می‌شود.
  • سرعت حرکت انیمیشن‌ها افزایش یافته است.
  • می‌توانید تم‌ها را تغییر دهید و از طریق برنامه‌ی تم‌ها، شکل آیکون‌ها را هم عوض کنید. تقریباً می‌توان گفت که در این برنامه از رابط کاربری MIUI الهام گرفته شده است.
  • می‌توانید صفحه منوی برنامه‌ها را به صورت عمودی تنظیم کنید.
  • ظاهر پوشه‌ها تغییر کرده است. البته این مورد را کاربرانی احساس خواهند کرد که نسخه‌های قبلی آن را داشته‌اند. تقریباً ظاهراین بخش هم مانند MIUI است.
  • از ویجت‌های رابط کاربری MIUI و هاپیراواس پشتیبانی می‌کند.
  • از قرارگیری اپلیکیشن‌ها در منو به صورت 4×7 پشتیبانی می‌کند.
  • طراحی مینیمال
  • پشتیبانی از والپیپرها و تم‌های گوناگون. تقریباً می‌توان گفت که یکی از دلایل جذاب بودن این لانچر همین مشخصه است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا ظاهر فضای داخلی گوشی خود را به شکلی زیبا تغییر دهند.
  • پشتیبانی از مخفی کردن برنامه‌ها در تنظیمات لانچر پوکو
  • پشتیبانی از تم تاریک. این روزها تم تاریک به یکی از پرطرفدارترین تم‌ها تبدیل شده که در نسخه‌های جدید این لانچر به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است.
  • امکان تغییر سبک اعلان‌ها، یکی از جذابیت‌های دیگر این لانچر این است که می‌توانید مشخص کنید اعلان‌های جدید به چه شکلی روی صفحه نمایان شوند.
  • امکان قفل کردن صفحه با دو بار ضربه زدن روی صفحه
  • امکان قفل کردن برنامه‌ها

البته در نظر داشته باشید که این لانچر نسبت به رابط کاربری MIUI قابلیت‌های کمتری را ارائه می‌دهد. با این حال، وقتی نسخه‌های مختلف آن را امتحان کردیم، متوجه شدیم که هر نسخه نسبت به مدل قبل خود، به ویژگی‌های بیشتری از این رابط کاربری مجهز شده است.

اگر دوست دارید از این برند گوشی جدید خود را بخرید و دلیل انتخابتان هم سخت‌افزاری قدرتمند است، پیشنهاد می‌کنیم تا لیست متنوع گوشی های پوکو را در سایت 19کالا ببینید.

لانچر پوکو در چه گوشی‌هایی نصب می‌شود؟

بروزرسانی این لانچر را فراموش نکنید

با این حال، اگر انتخاب شما این لانچر است، از بروزرسانی آن غافل نشوید. معمولاً شرکت سازنده، سعی بر این دارد تا با عرضه نسخه جدیدتر، باگ‌ها و مشکلات مدل‌های قبلی را از بین ببرد و این نکته را هم در نظر داشته باشید که ویژگی‌های جذاب و جدیدتر را تنها در آخرین نسخه خواهید داشت.

لانچر پوکو در چه گوشی‌هایی نصب می‌شود؟

نسخه‌های قدیمی تقریباً در تمام گوشی‌های اندرویدی قابل نصب بوده‌اند، اما جدیدترین نسخه لانچر برای پوکو نصب می‌شود. البته اگر از برند دیگری گوشی خود را خریده‌اید و این لانچر را از قبل دارید، می‌توانید از این آپدیت جدید بهره‌مند شوید. دانلود لانچر پوکو از طریق پلی‌استور انجام‌پذیر خواهد بود.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد، شما را به پاسخ سؤالاتتان برساند. اگر دوست دارید، در مورد می خواهید در مورد قیمت گوشی پوکو و محصولات دیگر اطلاعات کسب کنید، به سایت 19کالا مراجعه کنید.

دیدگاه