چرا عبدی پیشنهاد پرسپولیس را قبول نکرد ؟

مالک باشگاه خیبر خرم آباد پیشنهاد حضور در جمع اعضای هیئت مدیره این باشگاه را نپذیرفت.

به گزارش جهان مانا ، مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد که طی سه فصل اخیر به دنبال اتفاقی شیرین با این تیم بوده، اکنون در شرایطی که سبزپوشان در مسیر صعود به لیگ برتر قرار دارند، پیشنهاد جالب توجهی برای حضور در پرسپولیس دریافت کرد.

طی روزهای اخیر بازار پیشنهاد و شایعات برای حضور برخی چهره‌ها در پرسپولیس و حتی استقلال داغ دنبال می‌شود. خروج نام حدادی و خبیری از جمع هیئت مدیره پرسپولیس باعث شده تا اکنون در آستانه برگزاری مجمع این باشگاه، نام‌های زیادی برای حضور در این باشگاه به گوش برسد.

مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد نیز یکی از نفراتی است که به تازگی با این پیشنهاد مواجه شده است. با این حال او خیلی صریح با اعلام علاقه قلبی‌اش به این باشگاه، در این فصل هدف خود را موفقیت با خیبر خرم آباد و دستیابی به سهمیه صعود به لیگ برتر و برآورده کردن آرزوی خرم آبادی‌ها برای حضور در سطح اول فوتبال ایران اعلام کرد و این پیشنهاد را رد کرد.

خیبر اکنون در صدر جدول لیگ دسته اول قرار گرفته و امیدوار است در رقابت سختی که با دیگر مدعیان دارد، بعد از سال‌ها بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردد و این موضوع عاملی شد تا در این مقطع مسعود عبدی این پیشنهاد برای حضور در پرسپولیس را رد کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه