رفسنجان پشت محرم و مس در آمد! + عکس

مسئولین شهرستان رفسنجان با حضور در آخرین تمرین خانگی تیم صنعت مس پیش از دیدار با استقلال خوزستان حمایت و همراهی خود را از این تیم اعلام کردند.

به گزارش جهان مانا ، عصر روز دوشنبه ۷ خرداد ماه شاگردان نویدکیا جهت آمادگی برای رویارویی با استقلال خوزستان در چهارچوب آخرین دیدار خانگی خود در فصل بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس تمرین کردند.

پیش از آغاز تمرین مسی‌ها، فرماندار، شهردار، رییس دادگستری شهرستان، دادستان، رییس و اعضای شورای شهر در محل تمرین نارنجى‌پوشان حضور پیدا کردند و از زحمات سرمربی، بازیکنان و مدیرعامل باشگاه همچنین تلاش‌های بازیکنان و عملکرد موفق تیم در هفته‌های گذشته تشکر و قدردانی کردند.

رفسنجان پشت محرم و مس در آمد!

مسئولین شهرستان ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت و موفقیت های تیم مس رفسنجان در لیگ برتر و جام حذفی بر ضرورت همکاری و تلاش همه‌جانبه در راستای حل مشکلات باشگاه و حمایت از تیم در این مقطع به منظور استمرار نتایج درخشان خصوصا صعود به فینال جام حذفی تاکید کردند.

رفسنجان پشت محرم و مس در آمد!

مس رفسنجان عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه خانگی خود میزبان استقلال خوزستان است؛ قبل از این بازی محرم نویدکیا سرمربی مسی‌ها نسبت به مشکلات مالی تیمش گلایه‌هایی داشت و خواهان کمک مسئولان شده بود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه