ماموریت ویژه استقلالی سابق برای مهار جلالی !

بهنام برزای در بازی با استقلال برای مهار ابوالفضل جلالی کار سختی خواهد داشت.

به گزارش جهان مانا ، بهنام برزای بازیکن سابق استقلال امروز مسئولیت سنگینی در بازی با آبی‌پوشان پایتخت خواهد داشت و در برابر آماده‌ترین بازیکن استقلال روز سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

برزای که در سمت راست خط دفاعی گل‌گهر به میدان می‌رود امروز باید مانع ارسال‌ها و نفوذ‌های ابولفضل جلالی بهترین گلساز این فصل استقلال شود و نقش ویژه ای در کنترل بازی هجومی استقلال خواهد داشت.

با توجه به اینکه برزای فوتبال خود را در پست مهاجم آغاز کرد و در حال حاضر در دفاع راست به میدان می‌رود میل هجومی بالایی دارد و همین موضوع می‌تواند از نگاهی دیگر به سود استقلال و جلالی تمام شود و از فضای ایجاد شده پشت سر این بازیکن استفاده ببرند.

برزای در حالی به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت که یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان گل‌گهر به حساب می‌آید و با شرایط جوی ورزشگاه آزادای بیگانه نیست و می‌تواند خیلی راحت تر در این مسابقه به میدان برود و شرایط جوی و حضور پرتعداد هواداران استقلال روی او تاثیرگذار نباشد.

او در این فصل 17 بازی به عنوان بازیکن ثابت و 6 بار هم به عنوان جانشین برای گل‌گهر به میدان رفته و یکی از بازیکنان مورد اعتماد مارینوس در نیم فصل دوم لیگ برتر بوده است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه