اسپانسر استقلال دستگیر شد!

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیر مدیر و موسس موبایل استقلال آمل خبر داد.

 به گزارش جهان مانا ، مباحث زیادی از ابتدای فصل پیرامون اسپانسری یک موبایل فروشی در شهرستان آمل برای استقلال وجود داشت که در اواسط فصل منجر به قطع همکاری از سوی آبی پوشان و پاک کردن نام این اسپانسر از البسه شد.

اکنون سردار حسن مفخمی، فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام خبر دستگیری این اسپانسر عنوان کرد: در پی مراجعات مردمی به مراجع قضائی و انتظامی مبنی بر کلاهبرداری و عدم تعهد به قراردادها توسط مدیر و موسس موبایل استقلال آمل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از انجام تحقیقات پلیسی با هماهنگی مرجع قضائی، با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران انتظامی و  امنیتی متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه برابر تحقیقات انجام شده متهم از مردم در سراسر کشور کلاهبرداری کرده، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

مفخمی گفت: پلیس مدافع نظم و امنیت شهروندان بوده و این اطمینان را به آنان می‌دهند که با افرادی که به هر شکلی بخواهند مخل نظم و امنیت آنان شود با برخورد سخت و قاطع ماموران مواجه خواهند شد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه