عارف غلامی: آمادگی جدایی از استقلال را نداشتم؛ دوست داشتم بمانم ولی نشد

مدافع سابق استقلال می‌گوید تا توافق برای تمدید قرارداد با این تیم، فاصله‌ای نداشته است.

به گزارش جهان مانا ، عارف غلامی که در تابستان گذشته قرارداد او با استقلال تمدید نشد و پس از نیم‌فصل بیرون ماندن، نهایتا راهی لیگ بوسنی شد، با عملکردی مناسب توانست دوباره طعم دعوت به تیم ملی ایران را بچشد.

مدافع پیشین آبی‌های پایتخت و فعلی ولژ موستار بوسنی، پس از اردوی تیم ملی مصاحبه‌ای انجام داد و در بخشی از آن، درباره جدایی از استقلال گفت:

من بعد از حضور در استقلال و چند سال بازی برای این تیم در سطح اول ایران و آسیا پیشنهادات خیلی بهتر از سال گذشته داشتم که آمادگی جدا شدن از استقلال را نداشتم ولی با توجه به شرایطی که پیش آمده بود، با مدیر برنامه‌هایم به این نتیجه رسیدیم که بهترین پیشنهاد از نظر فوتبالی همین تیمی بود که در آن در بوسنی به میدان بروم؛ تیمی پر تماشاگ ور قدیمی در یوگوسلاوی و با کیفیت در فوتبال بوسنی که در هر بازی تماشاگران زیادی را به ورزشگاه می‌کشاند.

 

عارف غلامی با تصریح شرایط حضور در لیگ بوسنی، ادامه داد:

من سعی داشتم بازی کنم و می‌خواستم تجربه جدیدی کسب کنم. شاید بوسنی در فوتبال اروپا خیلی لیگ پر سر و صدایی نداشته نباشد اما برای شروع و تجربه اول برای من خیلی راضی کننده بود. همانطور که گفتم بازی در هر سطحی از فوتبال اروپا سختی‌ها و تجربیات خیلی خاصی دارد که خوشحالم آن را تجربه کردم. نتیجه آن هم این بود که دوباره به تیم ملی رسیدم.

 

وی در خصوص علت جدایی از استقلال، افزود:

درمورد فصل گذشته خیلی نمی‌خواهم به عقب برگردم و صحبت کنم. با همه اتفاقاتی که برای من افتاد و بدشانسی و مصدومیت‌هایی که دچارش شدم، سعی کردم در مورد این موضوع حرف نزنم و فراموش کنم. بله، من تا آستانه توافق با استقلال رفتم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که به یکباره فراموش شدم. من روزهای خوبی در استقلال داشتم و سال‌ها برای این تیم بازی کردم. نمی‌خواهم حرفی بزنم یا کسی را قضاوت کنم ولی دوست داشتم با پیراهن استقلال بازی کنم که نشد. در مورد سایر تیم‌ها هم نمی‌خواهم اسمی ببرم ولی عزیزانی از باشگاه‌های مختلف بودند که پیشنهاد کردند ولی در نهایت راهی بوسنی شدم.

 

دیدگاه