فیش بازنشستگان کارگری از سامانه حذف شده؟

بازنشستگان کارگری از حذف فیش‌های حقوقی اردیبهشت در سامانه خبر دادند. این بازنشستگان می‌گویند با شماره ۱۴۲۰ تماس گرفته‌ایم اما پاسخ روشنی به ما در ارتباط با حذف فیش‌های حقوقی ندادند.

 

عیدعلی کریمی (دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین) در این رابطه می‌گوید: فیش‌های حقوقی اردیبهشت بازنشستگان کارگری شانزدهم اردیبهشت در سامانه قابل رویت بود اما بعد از ساعتی حذف شد؛ مشخص نیست چرا این فیش‌ها حذف شده است؛ امیدواریم تامین اجتماعی در این رابطه توضیح بدهد.

به گفته وی، در این فیش‌ها اشکالاتی در مورد باقیمانده متناسب‌سازی ۱۴۰۰ وجود داشت به گونه‌ای که برخی بازنشستگان از نحوه‌ی محاسبه انتقاد داشتند و خواستار توضیح مسئولان هستند.

کریمی تاکید می‌کند: باید از بیستم این ماه پرداخت‌ها آغاز شود و براساس قول مدیرعامل سازمان و وزیر کار، افزایش سال جدید و معوقات متناسب‌سازی در این ماه پرداخت شود؛ بنابراین انتظار داریم فیش‌ها قبل بیستم اردیبهشت رویت شود؛ ضمن اینکه در انتظار صدور احکام حقوقی جدید هستیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین گفت: بازنشستگان در تماس‌های مکرر می‌پرسند اشکالات چه بوده که منجر به حذف فیش‌ها شده و چه زمانی قرار است این اشکالات برطرف شود.

 

منبع: ایلنا
دیدگاه