قیمت خودرو امروز، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ دومین روز صعودی هفته جاری

قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای دومین روز متوالی صعودی گزارش می‌شود. رشد قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی به چشم می‌خورد، اما محصولات مدیران خودرو غالباً تغییری ندارند.

 

به گزارش جهان مانا، قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای دومین روز متوالی صعودی گزارش می‌شود. هر دو بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته افزایشی هستند، البته محصولات مدیران خودرو تغییر چندانی ندارد.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو از ابتدای روز جاری صعودی گزارش می‌شود:

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، صعودی است.

کوییک اتوماتیک از هاچ‌بک‌های دنده اتومات اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از ابتدای روز جاری ۱۵ میلیون تومان گران‌‌تر شده و به ۵۳۹ میلیون تومان رسیده است.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده‌بالای سایپا به شمار می‌رود که امروز رشد قیمت ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی محسوب می‌شود که نسبت به روز گذشته ۳۲ میلیون تومان گران‌تر شده و به ۷۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تارا دنده‌ای V1 یکی از سدان‌های لوکس ایران خودرو در بازار داخلی‌ها به شمار می‌رود. این خودرو هم از صبح امروز ۲۱ میلیون تومان رشد یافته و با ۸۵۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی هم به غیر از مدیران خودرو، غالباً صعودی است.

جک J4 آپشنال یکی از معدود محصولات مونتاژی است که تغییر قیمت ندارد و با نرخ ۸۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X55 Pro کراس‌اوور مونتاژی مدیران‌خودرو نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ پنج نفره که محصول جدید بهمن موتور به شمار می‌رود، تنها در یک روز توانسته ۳۵ میلیون تومان گران‌تر شود و به کانال دو میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان معامله برسد.

هونگچی H5 یکی از محصولات وارداتی و لوکس گروه بهمن محسوب می‌شود که چند روز پیش پلاک در کشور پلاک شد. این خودرو نسبت به روز گذشته ۹۰ میلیون تومان افزایش قیمت دارد و به پنج میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان رسیده است.

 

 

دیدگاه