درخواست تسنیم برای برخورد با مادر کیان پیرفلک: او تعادل ندارد و بازیچه آشوب‌طلبان شده

خبرگزاری تسنیم در گزارشی با عنوان «چرا باید با مادر کیان پیرفلک بابت جنایت امروز برخورد شود؟» نوشت: پس از ماجرای چند ماه پیش در ایذه که به فوت کیان پیرفلک منجر شد، علیرغم همه‌ی پیگیریهای صورت گرفته توسط بخشهای مختلف کشور برای مجازات قاتلین کیان، امّا خانم ماه منیر مولایی راد، مادر کیان، یکی از آتش‌بیاران و معرکه‌سازان اصلی بوده که بی توجه به عاملین آن جنایت، فضای نامعقولی را تمهید کرده است.

در ادامه این مطلب آمده است:

او نه تعادلی در‌ گفتار دارد و نه طی این مدت روند معقولی را برای پیگیری ماجرای کشته‌شدن کیان دنبال کرده است. در عوض، او به بازیچه‌ای برای آشوب طلبان و ویرانی طلبان تبدیل شده و حتی به حمایت از تروریستها نیز کشانده شده است.

در ماجرای روز گذشته ایذه، محمد قنبری از نیروهای انتظامی شهر با اقدام تروریستی پویا مولایی، پسر عموی خانم ماه‌منیر مولایی به شهادت رسید. شهید قنبری، دارای ۵ فرزند است که چهار تن از آنها دخترند.

این شهید، قربانی فضاسازی تروریستی و ناجوانمردانه‌ای است که در ماه های گذشته صورت گرفت و متاسفانه ماه منیر مولایی یکی از عوامل اصلی آن بوده و از قضا خودِ اقدام تروریستی نیز توسط پسر عموی او انجام شده است.

آیا نباید آنها که به این جنایت امروز‌ به انحاء مختلف کمک کردند، بابت این مساله بهای مسولیت خود را بپردازند؟!

 

دیدگاه