تهیه بلیت قطار برای مردم خوزستان آرزوست

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود قطار در خوزستان برای مردم مشکل‌زاست و نباید تهیه بلیت قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.

با فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی مردم استان خوزستان انتظار داشتند که تعداد بلیت‌ قطارهای مسافرتی افزایش پیدا کند اما نه تنها تا کنون این اتفاق رخ نداده است، بلکه بلیت قطار کم‌یاب شده و در آژانس‌های مسافرتی پیدا نمی‌شود.

در همین زمینه سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود قطارهای مسافربری به مقصد خوزستان و بالعکس، اظهار کرد: خطوط ریلی خوزستان یکی از قدیمی‌ترین خطوط ریلی در سطح کشور است ولی متاسفانه توسعه‌ای جدی در این خطوط ریلی در طول چند سال گذشته رخ نداده است.

وی با عنوان اینکه با توجه به هزینه های سنگین سفر با هواپیما برای عموم مردم، سفر ریلی یک سفر مناسب و مطمئن است، افزود: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل‌زاست و نباید تهیه بلیت قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه خطوط ریلی در استان خوزستان موجب تحول در صنعت و گردشگری خواهد شد، افزود: مسوولان شرکت ملی راه آهن باید نگاه ویژه‌ای به استان خوزستان داشته باشند.

مولوی اظهار کرد: وجود بنادر مختلف تجاری و دو مرز بین المللی با کشور عراق در استان خوزستان، می‌تواند فرصت بسیار خوبی را برای ارتقاء شاخص‌های گردشگری از طریق راه آهن ایجاد کند.

 

منبع: فارس
دیدگاه