جنجال بر سر حجاب دختر ورزشکار کلاردشتی در مراسم تقدیر

مراسم تقدیر از ورزشکار دانش‌آموز دختری که موفق به کسب رتبه کشوری در رشته والیبال شده بود، حاشیه‌ساز شده است.

در ویدیویی از این مراسم که توسط مسئولان  کلاردشتی برگزار شد؛ این دختر ورزشکار حجاب ندارد. مسئولان برگزاری مراسم اعلام کرده‌اند در لحظه‌ای که از این دختر فیلمبرداری شده است، حجاب او به‌صورت سهوی کنار می‌رود و این‌گونه نبوده که وی بدون حجاب در مراسم شرکت کرده باشد. 

فرماندار کلاردشت در این باره گفت: از آنجایی که این ورزشکار و خانواده او بسیار متدین و محجبه هستند منتهی یک لحظه در زمان دریافت لوح سپاس روسری از سر او افتاده است.

عابدین فقیه نصیری در گفتگو با ایرنا افزود: آیین تجلیل از این ورزشکار روز سه شنبه هفته جاری در شهرستان انجام شد و متاسفانه مسوول روابط عمومی فرمانداری که فردی غیر حرفه‌ای بود اقدام به تصویربرداری و در کمترین زمان این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گفته وی، « بلافاصله بعد از انتشار این تصویر، مسوول روابط عمومی فرمانداری به خاطر غیر حرفه‌ای بودن این رفتارش و انتشار عکس نادرست و دروغین از این جایگاه برکنار شد. کلاردشت مردمانی متدین، پایبند به ارزش‌های اسلامی و انقلابی دارد و به پای آرمان‌های این انقلاب و شهدا جان و مال و هستی شان را تقدیم کرده اند.»

جنجال بر سر حجاب دختر ورزشکار کلاردشتی

با این حال وزیر کشور از فرماندار کلاردشت خواسته که گزارش بدهد.

احمد وحیدی گفت: به دنبال تصاویر منتشرشده در فضای مجازی مبنی‌بر دیدار فرماندار کلاردشت با یکی از دختران وزرشکار، سریعا موضوع را بررسی و گزارش آن را اعلام کنید.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار