همکاری حشدالشعبی با هلال احمر

مسئول درمانگاه هلال احمر در کاظمین از همکاری حشدالشعبی با هلال احمر در خدمت‌رسانی به زائران خبر داد.

طی سال‌های گذشته و نبرد عراق با داعش، همراهی و مودت و همکاری بسیج مردمی عراق و مدافعین حرم ایران خیره کننده و عامل نزدیکی مردم ایران و عراق بوده است.

لطیفی مسئول درمانگاه هلال احمر کاظمین در گفت‌و گو با خبرنگار مهر با اشاره برکات همدلی با حشدالشعبی گفت: به صورت کاملاً اتفاقی مشاهده کردیم سه زائر ایرانی بدون اطلاع‌رسانی به تیم ما و هلال احمر ایران توسط آمبولانس‌های عراقی به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی افزود: این سه هموطن شرایط خوبی نداشتند و یکی از آنها به واسطه عدم مصرف داروهای دیابت خود به کما رفته بود، دیگری خانمی بود که دچار شکستگی لگن شده بود و به واسطه نبود ارتوپد در بیمارستان عراقی باید به بغداد یا ایران منتقل می‌شدند و نفر سوم هم به واسطه فشار خون و بیماری قلبی نیاز به مراقبت‌های ویژه داشت و در صورت عدم اقدام به موقع وضعیت دو بیمار دیگر نیز خطرناک می‌شد.

لطیفی در ادامه گفت: لذا به درخواست خود بیماران با همکاری بیمه و الحشدالشعبی اقدامات لازم جهت ترخیص و انتقال به ایران انجام شد.

وی بیان داشت: دوستان حشدالشعبی با ذوق، اشتیاق و علاقه به ما جهت ترخیص و خدمت‌رسانی به این بیماران کمک کردند و همچنین این هموطنان توسط آمبولانس‌های حشدالشعبی تحت مراقبت و به سرعت به مرز مهران منتقل شده و با حضور کادر درمانی استان ایلام در مرز مهران، بلافاصله هماهنگی صورت‌گرفته و در ایران بستری شدند.

مسئول درمانگاه هلال احمر در کاظمین گفت: همه این هماهنگی و مودت چیزی جز ولایت و مهر اهل بیت در دل عزیزان هلال احمر و حشدالشعبی نیست و این نقطه مشترک و همدلی ایجاد شده توسط شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تا فرج امام زمان ادامه خواهد داشت.

 

دیدگاه