سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی در شهر تهران رایگان شد

مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از رایگان شدن هزینه سرویس دانش‌آموزان تهرانی مدارس استثنایی خبر داد.

به گزارش جهان مانا، امین رهبر اظهار کرد: امسال با توجه به تدابیر شهردار و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سرویس مدارس استثنایی به یکی از شرکت‌های مورد تایید سازمان تاکسیرانی و آموزش و پرورش واگذار شده است.

وی ادامه داد: مطابق با بودجه مصوب شورا، هزینه سرویس مدارس استثنایی توسط شهرداری تهران پرداخت می‌شود.

 پیش از این نیز سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران اعلام کرده بود که در آیین‌نامه جدید اجرای موضوع حمل و نقل دانش آموزان مصوبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ در ۶ بند مطالبی مربوط به دانش آموزان استثنایی ذکر شده که از آن جمله می‌توان به ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان سرویس دانش‌آموزان استثنایی، مناسب‌سازی ناوگان حمل و نقل این دانش‌آموزان، استفاده از مراقبان خاص برای جابجایی این دسته از دانش‌آموزان و همچنین اختصاص هزینه رایگان برای سرویس مدرسه دانش‌آموزان استثنایی اشاره کرد.

وی همچنین اعلام کرد که در آیین‌نامه هیات وزیران در خصوص اختصاص بودجه حمل و نقل دانش‌آموزان استثنایی اشاره شده و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران بر رایگان بودن هزینه سرویس دانش‌آموزان استثنایی تاکید شده است و بر اساس جلساتی که با شورای شهر و شهرداری تهران برگزار شد، مصوب شد سرویس مدارس برای تمامی مدارس استثنایی رایگان باشد و شهرداری بودجه مناسب را در این زمینه اختصاص دهد.

 

منبع: ایرنا
دیدگاه