قبر در تهران چند؟/ چند نفر در بهشت زهرا دفن شده‌اند؟

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به قیمت قبور در بهشت زهرا(س) گفت: قیمت قبور در ۳ ناحیه یک، دو و سه متفاوت است و کف قیمت از ۴ میلیون و ۳۰۰ تا ۱۱۵ میلیون تومان برای سه طبقه قبر خواهد بود.

 

به گزارش جهان مانا ، جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در نشست خبری صبح امروز خود که در سالن همایش گلزار شهدا برگزار شد، به رویکردها و اقدامات انجام شده از سوی سازمان بهشت زهرا(س) در طی یک سال گذشته اشاره و اظهار کرد: بهشت زهرا(س) در سال ۱۳۴۹ احداث شده و فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون ۲ میلیون نفر در بهشت زهرا(س) دفن شده‌اند.

تاجیک در ارتباط با قیمت قبور در بهشت زهرا(س) گفت: قیمت قبور در نواحی یک، ۲ و ۳ متفاوت است؛ البته نرخ دریافتی برای فروش قبور بر اساس نرخ مصوب شورای شهر تهران است که هر ساله به تصویب می‌رسد و بهشت زهرا(س) موظف به انجام آن است.

وی گفت: در حال حاضر قیمت دفن در قطعات روز (قطعاتی که در روز فوت، اموات را دفن می‌کنند) برای یک طبقه بدون هزینه و رایگان خواهد بود، اما در صورتی که خانواده متوفی درخواست دو طبقه دیگر را داشته باشند باید برای هر طبقه ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) افزود: همچنین تمهیداتی انجام شده که خانواده‌ها در یک فاصله زمانی ۳ الی ۴ ماهه، قیمت اشاره شده را به حساب بهشت زهرا(س) واریز کنند.

تاجیک تصریح کرد: در قطعات ناحیه ۳ (قطعات قدیمی، ۱۰ الی ۱۲ ساله)، قیمت ۳ طبقه، ۴۵ میلیون تومان خواهد بود و در ناحیه دو که حدود ۲۴ سال از عمر آن می‌گذرد و اوایل دهه ۸۰ احداث شده قیمت ۳ طبقه، ۷۵ میلیون تومان خواهد بود. در ناحیه یک بهشت زهرا(س) نیز قیمت قبر ۳ طبقه ۱۱۵ میلیون محاسبه خواهد شد.

 

منبع: تسنیم
دیدگاه