بیشترین سرقت موبایل در این دو اتوبان تهران اتفاق می‌افتد!

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ موبایل قاپ که اغلب در اتوبان‌های همت و امام علی و شرق تهران دست به سرقت می‌زدند، خبر داد.

 

به گزارش جهان مانا ، علی ولیپور گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: طرح یک هفتگی دستگیری سارقان و مالخران در زمینه گوشی‌قاپی در تهران بزرگ به اجرا گذاشته شد که ماحصل این طرح دستگیری ۳۰ سارق و کشف ۲۰۵ گوشی تلفن همراه بوده است.

 وی افزود: ۱۰ نفر از افرادی که در این طرح دستگیر شدند از مالخران گوشی‌های مسروقه بودند که از این افراد تعداد بالایی تلفن همراه سرقتی کشف شده است و این افراد تاکنون ۱۰۰ شاکی دارند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: با همکاری خوبی که دستگاه قضا و پلیس دارد افرادی که تعدد جرم و تکرار جرم خاصی را داشته‌اند برایشان احکام سنگین صادر می شود تا این افراد تنبیه شوند.

سردار گودرزی به تشریح شیوه و شگرد سرقت این سارقان پرداخت و گفت: اغلب این افراد در اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها هنگامی که ترافیک ایجاد می‌شد خودرویی که شیشه آن پایین بود شناسایی می‌کردند و اقدام به سرقت تلفن همراه راننده و یا سرنشین آن خودرو را می‌کردند.

وی ادامه داد: اغلب این سارقان در اتوبان های همت و امام علی و شرق تهران دست به سرقت می زدند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه برخی از سارقان در پیاده‌روها با چاقو افراد را تهدید می‌کردند تا تلفن همراه آنها را به سرقت ببرند، گفت: طرح برخورد با مالخران هر هفته اجرا می‌شود.

 

 

منبع: تسنیم
دیدگاه