اهدای ۵۰۰ دست لباس ورزشی به دانش آموزان مدارس استثنایی اروند

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از اهدای 500 دست لباس ورزشی با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان به دانش آموزان مدارس استثنایی آبادان و خرمشهر، خبر داد.

به گزارش جهان مانا ، ضیاء جعفری ضمن اشاره به روز جهانی معلولان و حمایت از این قشر جامعه، اظهار کرد: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان، اقدام به خرید و توزیع ۵۰۰ دست لباس ورزشی در ۶ مدرسه استثنایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان کرد.

او با اشاره به این مهم که سازمان منطقه آزاد اروند وظیفه خود می داند تا در راستای توانمندسازی هر چه بیشتر دانش آموزان استثنایی و ضرورت توجه به آنها اقدام های لازم را انجام دهد، گفت: ۶ مدرسه و چهار مرکز شامل مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی و تربیت در منطقه آزاد اروند وجود دارد که نیاز به همکاری و همیاری در حوزه های مختلف دارند.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان روز جهانی معلولان را به منظور ترویج درک مسایل مربوط به معلولان و حمایت از کرامت، حقوق و رفاه آنها دانست و افزود: هدف از تعیین روز جهانی معلولین، ارتقای، رشد و افزایش آگاهی های عمومی است.

 

منبع: برنا
دیدگاه