اولویت های یک تا ۱۵۰ امسال به حج عمره اعزام می شوند

مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: پس از حدود ۸ سال وقفه در عمره مفرده از روز چهارشنبه پیش ثبت نام عمره از اولویت یک تا ۱۵۰ انجام و تا نهم اسفند اعزام زائران صورت می گیرد.

به گزارش جهان مانا ، مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه در اربعین حسینی دوشنبه شب با حضور حجت الاسلام حاج ابراهیمی مسئول بعثه مقام معظم رهبری منطقه تهران، انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای قزوین، خورشیدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، سلیمی مدیر حج و زیارت، سرهنگ طاهرخانی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان، حجت الاسلام  افشار مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان قزوین درحسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

سلیمی مدیر حج و زیارت استان قزوین از فعالان فرهنگی در ایام اربعین تشکر کرد و اظهارداشت: از صدا و سیما، مطبوعات محلی و خبرگزاری که بخوبی اخبار این رویداد را منتشر کردند قدردانی می کنیم.

وی بیان کرد: علاوه بر تجلیل از رسانه ها و فعالان فرهنگی از راهنمایان اربعین و امدادگران هم تقدیر می کنیم که در دو استان کشور عراق مستقر بودیم و در قسمت شمالی کربلا خدمت رسانی کردیم.

سلیمی تصریح کرد: خدمت شبانه روزی امداد و راهنمایی داشتیم و به گمشدگان کمک کردیم و یک تیم در قسمت شمالی کربلا مستقر بود و مسئولیت ما زیاد شد و بخشی از مسئولیت استان های کرمان  و خراسان رضوی را هم بر عهده ما گذاشتند و خدمت رسانی کردیم.

اولویت های یک تا ۱۵۰ امسال به حج عمره اعزام می شوند

مدیر حج و زیارت استان قزوین اظهارداشت: در گرمای طاق فرسای تابستان توانستیم ابتدا از ۴۰ نفر نیرو استفاده کنیم که سپس آنها را به  ۱۱۰ نفر رساندیم و به بیش از ۱۱۰ هزارنفر خدمت رسانی شد.

وی گفت: به لطف الهی و با کمک رهبری پس از حدود ۸ سال وقفه در عمره مفرده از روز چهارشنبه ساعت ۱۱ پیش ثبت نام عمره از اولویت یک تا ۱۵۰ انجام می شود و تا نهم اسفند اعزام زائران صورت می گیرد.

وی بیان کرد: امسال  ۷۰ هزار نفر از سراسر کشور به حج عمره مشرف می شوند و دو خط هواپیمایی معراج و جمهوری اسلامی این سفر را پوشش می دهند و در  ۲۸ آذر ماه دو فروند هواپیمای ۲۶۰ نفره و یک مورد ۲۴۵ نفره اعزام داریم.

سلیمی گفت: تزریق واکسن مننژیت برای زایران اجباری است.

در ادامه از فعالان رسانه در ایام اربعین تجلیل شد.

 

منبع: برنا
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار